|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Idén akár 75%-kal költünk többet nyári játékokra
KERESKEDELEM
Regio Játék: Idén akár 75%-kal költünk többet nyári játékokra
2022-07-04 09:00 | Web & More
A nyári szezonban jellemzően 2-6 ezer forintot költenek a magyar családok strandjátékokra, a legtöbben vízipisztolyt, úszógumit és strandlabdát vásárolnak a REGIO JÁTÉK friss kutatása alapján. Az átlagos áruházi kosár 7.750 Ft, míg online 11.000 Ft értékű ebben az időszakban, amikor az éves forgalom 20%-a realizálódik. Egyre többen ruháznak be egy otthoni medencére, ugyanakkor 10-ből 8 kisgyerekes család nyaralást is tervez, jellemzően inkább belföldi úticéllal. Minden második gyerek táborba is megy, a sport-, a 4-5 napos napközis és az alkotótáborok a legnépszerűbbek. A REGIO JÁTÉK aktuális felmérése alapján a kisgyermekes családok 2-6 ezer forintot költenek strandjátékra egy vásárlás során, a legtöbben a jó idő beköszöntével egy új vízipisztolyt, egy úszógumit vagy egy strandlabdát választanak. A vízi játékok mellett egyre több kosárba kerül egy medence is, évről-évre egyre nagyobb méretben. Ezzel nemcsak az egyre dráguló strandbelépők árát spórolják meg a szülők, de egy bármikor használható kinti programot is biztosítanak a kicsiknek és nagyoknak. A nyárra szánt szabadtéri játékok (pl. biciklik, hinta, homokozó) beszerzése jellemzően májusban indul, a strandcikkvásárlás pedig az első nagy meleg beköszöntével kezdődik, idén ez a június 4. hetére esett. "A tavaly nyári értékesítéshez képest ebben az évben már most 35%-os növekedést tapasztalunk online, illetve 75%-os növekedést áruházi vásárlás esetén, előbbi 11.000 forint, míg utóbbi 7.750 forint átlagos kosártértéket jelöl. Eddigi ismereteink alapján nyáron a teljes éves forgalmunk 20%-a valósul meg, de a szezonális termékekre - főleg a webáruházban - egyre nagyobb a kereslet, ezért idén még szélesebb kínálatot és nagyobb árukészletet biztosítunk a legmelegebb hónapokra" - mondta el Gyaraki Dávid, a REGIO JÁTÉK marketingvezetője. A felmérés szerint a gyerekek kedvenc nyári programjai a strandolás (72%), a játszóterezés (69%) és a kirándulás (47%). "A legnépszerűbb játékaink összhangban vannak az eredményekkel, ugyanis a különböző - csővázas, felfújható vagy a babáknak való - medencék és strandfelszerelések a legkelendőbbek, ugyanakkor sokan gondolnak az árnyékban vagy otthon töltött időre is például egy LEGO készlettel, Rubik kockával vagy diavetítővel" - részletezte a nyári játéktrendeket Gyaraki Dávid. A kisgyerekes családok többnyire belföldön nyaralnak A megkérdezett családok 80%-a tervez idén nyaralást, közülük 20% megy külföldre, jellemzően Horvátország, Olaszország vagy Törökország felé veszik az irányt. Belföldön viszont 10-ből 6-an indulnak útnak, a legtöbben Balaton-parti, zalakarosi vagy hajdúszoboszlói úticéllal. A kiruccanás elmaradhatatlan kellékei a strandjátékok (57%), az alvós plüssök (38%) és a homokozójátékok (33%), az utazás idejét pedig egy mesével (32%) vagy szóbeli játékkal, például szólánccal, barkochbával (23%) dobják fel a családok. Minden második gyermek táborozik idén A nyári gyermekfelügyeletben a nagyszülők segítenek a legtöbbet, azonban sok család a táborozás lehetőségével is él, a felmérés alapján minden második 3 és 14 év közötti gyerek szerezhet idén tábori élményeket, akiknek 40%-a egy, 35%-a pedig két táborban is részt vehet. "Válaszadóink körében a sport-, a 4-5 napos napközis és az alkotótáborok a legnépszerűbbek, melyekre átlagosan 20-40 ezer forintot szánnak a magyar családok" - fejtette ki a marketingvezető. A táborválasztás során a biztonság és a változatos programkínálat a legfontosabb, illetve természetesen az, hogy a fiatal hova szeretne menni. **************************************** TOP5 játék a nyári szezonban a REGIO JÁTÉK értékesítési adatai szerint áruházi vásárlás esetén: 1.LEGO Technic Land Rover Defender 2.Családi medence 3.LEGO BOOST Kreatív robotok 4.Rubik kocka 5.Diafilm vetítő filmmel, katalógussal TOP5 játék a nyári szezonban a REGIO JÁTÉK értékesítési adatai szerint online vásárlás esetén: 1.Csővázas medence 2.Felfújható családi medence 3.Kastély ugrálóvár labdahálóval 4.Bébimedence árnyékolóval 5.Textil úszómellény
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
textíliák | E.ON | Pesterzsébeti Mentőállomás | lámpa | terasz | sport | motor | Bridgestone Tatabánya | elektromos kerékpár | informatikai eszközök | grill | játékpiac | Airbnb | olasz divat | család | méz | dekoráció | coaching | Knorr-Bremse | építőipar | jégkorong | lakáskiadás | Fóliázás | Olaszország
|
PARTNEREINK
|