SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Gyereknap: online többet költünk ajándékra


Regio Játék: Gyereknap: online többet költünk ajándékra
2022-05-25 09:00 | Web & More



A magyar szülők és nagyszülők átlagosan 11.800 forintért vásárolnak online, és 7.600 forintért választanak gyereknapi ajándékot az áruházakban a család legfiatalabb tagjának a REGIO JÁTÉK értékesítési adatai alapján

A jeles alkalomra már 1-2 héttel korábban megkezdődik a bevásárlás, legtöbben egy új szabadtéri játékkal, kreatív készlettel vagy könyvvel, kifestővel lepik meg a gyermeket.

A REGIO JÁTÉK friss kutatásában 3482 fő vett részt, ez alapján a szülők és nagyszülők közel fele már 1-2 héttel május utolsó vasárnapja előtt megvásárolja a gyereknapi ajándékot; ebben az időszakban nagyjából 30%-os forgalomnövekedést tapasztal egy átlagos májusi héthez képest a vállalat. A válaszadók 46%-a online és áruházban is vásárol, 29%-a kizárólag személyesen választ, a kitöltők egynegyede pedig csak az internetről szerzi be a készleteket. "Gyereknapra inkább egy kisebb játékot keresnek a szülők, nem annyira jellemző az ajándékhalmozás. A jó idő beköszöntével népszerűek a különböző szabadtéri játékok, mint a buborékfújók, aszfaltkréták, de sokan LEGO-val, társasjátékkal, egy új peonzával vagy kisautóval lepik meg a család legfiatalabb tagját. Május utolsó 2 hetében egy átlagos online vásárlói kosár 11.800 forint, az áruházi pedig 7.600 forint értékű, ezek 34%, illetve 5%-kal magasabb összegek a tavalyiaknál" - ismertette az értékesítési adatokat Gyaraki Dávid marketingvezető.

A játékkereskedő kutatása alapján a kitöltők 40%-a 3-5.000 forintért vásárol gyereknapi ajándékot, további 26% 5-8.000 forintért, míg 25% 8.000 forintnál is többet szán a meglepetésre gyermekenként. "A felmérésünk eredményei is alátámasztják, hogy a szezonnak megfelelően a szabadtéri játékok a legkelendőbbek, ezenkívül sokan kreatív játékkal vagy könyvvel és kifestővel kedveskednek a gyermekeknek" - mondta el a marketingvezető. A játék mellé zsebpénzt mindössze a szülők és nagyszülők 6%-a ad, jellemzően 4.000 forint feletti értékben.

A trambulin, az ugrálóvár és a kézműves foglalkozás vonzza a legtöbb gyermeket

Május utolsó vasárnapját 100 magyar családból 96 ünnepli, ilyenkor a döntő többség (52%) egy helyi gyereknapi programon vesz részt, de sokan kirándulással (30%) és állatkerti látogatással (28%) dobják fel az ünnepet. A vállalat kutatása alapján a trambulin, az ugrálóvár és a kézműves foglalkozások vonzzák a legtöbb gyermeket ezen a napon.

****************************************
TOP10 gyereknapi játékkategória a REGIO JÁTÉK értékesítési adatai alapján online vásárlás esetén:

1.Szabadtéri játék
2.LEGO
3.Társasjáték, kártya
4.Autó, jármű
5.Kreatív, fejlesztő
6.Sportszer, labda
7.Játékfigura
8.Plüss
9.Baba, babakocsi
10.Bébijáték

****************************************







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!