|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Gyereknap: online többet költünk ajándékra
KERESKEDELEM
Regio Játék: Gyereknap: online többet költünk ajándékra
2022-05-25 09:00 | Web & More
A magyar szülők és nagyszülők átlagosan 11.800 forintért vásárolnak online, és 7.600 forintért választanak gyereknapi ajándékot az áruházakban a család legfiatalabb tagjának a REGIO JÁTÉK értékesítési adatai alapján A jeles alkalomra már 1-2 héttel korábban megkezdődik a bevásárlás, legtöbben egy új szabadtéri játékkal, kreatív készlettel vagy könyvvel, kifestővel lepik meg a gyermeket. A REGIO JÁTÉK friss kutatásában 3482 fő vett részt, ez alapján a szülők és nagyszülők közel fele már 1-2 héttel május utolsó vasárnapja előtt megvásárolja a gyereknapi ajándékot; ebben az időszakban nagyjából 30%-os forgalomnövekedést tapasztal egy átlagos májusi héthez képest a vállalat. A válaszadók 46%-a online és áruházban is vásárol, 29%-a kizárólag személyesen választ, a kitöltők egynegyede pedig csak az internetről szerzi be a készleteket. "Gyereknapra inkább egy kisebb játékot keresnek a szülők, nem annyira jellemző az ajándékhalmozás. A jó idő beköszöntével népszerűek a különböző szabadtéri játékok, mint a buborékfújók, aszfaltkréták, de sokan LEGO-val, társasjátékkal, egy új peonzával vagy kisautóval lepik meg a család legfiatalabb tagját. Május utolsó 2 hetében egy átlagos online vásárlói kosár 11.800 forint, az áruházi pedig 7.600 forint értékű, ezek 34%, illetve 5%-kal magasabb összegek a tavalyiaknál" - ismertette az értékesítési adatokat Gyaraki Dávid marketingvezető. A játékkereskedő kutatása alapján a kitöltők 40%-a 3-5.000 forintért vásárol gyereknapi ajándékot, további 26% 5-8.000 forintért, míg 25% 8.000 forintnál is többet szán a meglepetésre gyermekenként. "A felmérésünk eredményei is alátámasztják, hogy a szezonnak megfelelően a szabadtéri játékok a legkelendőbbek, ezenkívül sokan kreatív játékkal vagy könyvvel és kifestővel kedveskednek a gyermekeknek" - mondta el a marketingvezető. A játék mellé zsebpénzt mindössze a szülők és nagyszülők 6%-a ad, jellemzően 4.000 forint feletti értékben. A trambulin, az ugrálóvár és a kézműves foglalkozás vonzza a legtöbb gyermeket Május utolsó vasárnapját 100 magyar családból 96 ünnepli, ilyenkor a döntő többség (52%) egy helyi gyereknapi programon vesz részt, de sokan kirándulással (30%) és állatkerti látogatással (28%) dobják fel az ünnepet. A vállalat kutatása alapján a trambulin, az ugrálóvár és a kézműves foglalkozások vonzzák a legtöbb gyermeket ezen a napon. **************************************** TOP10 gyereknapi játékkategória a REGIO JÁTÉK értékesítési adatai alapján online vásárlás esetén: 1.Szabadtéri játék 2.LEGO 3.Társasjáték, kártya 4.Autó, jármű 5.Kreatív, fejlesztő 6.Sportszer, labda 7.Játékfigura 8.Plüss 9.Baba, babakocsi 10.Bébijáték ****************************************
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
emeletes ágy | informatikai eszközök | sport | coaching | építőipar | textíliák | lámpa | Airbnb | gyerekszoba | dekoráció | E.ON | játékpiac | olasz divat | Fóliázás | grill | család | motor | Olaszország | jégkorong | lakáskiadás | Bridgestone Tatabánya | elektromos kerékpár | méz | terasz
|
PARTNEREINK
|