|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kutatás | Az otthonról dolgozó magyarok 48 százaléka fejlesztette lakását a tá...
KUTATÁS
![]()
MTI: Az otthonról dolgozó magyarok 48 százaléka fejlesztette lakását a távmunka miatt
2022-04-11 09:23 |
A legalább egy napot otthonról dolgozó magyarok 42 százaléka tervez valamilyen lakásfelújítást, hogy alkalmasabbá tegye környezetét a távmunkára. 48 százalékuk pedig már végzett is valamilyen fejlesztést ezzel a céllal - derül ki egy magyarországi kutatásból, amit juttattak el az MTI-nek. A VELUX megbízásából 2022 februárjában készült az Opinio reprezentatív kutatása, amelybe a 16-59 éves, okostelefonnal rendelkező magyar lakosságból 1206 embert vontak be. A cég globális kutatást is végeztetett, amelyben a dolgozók attitűdjét vizsgálták az otthoni munkavégzéssel összefüggésben, hogy megismerjék a kihívásokat, amelyekkel a munkavállalók szembenéznek, és jobban megértsék az ideális környezet megteremtésére irányuló törekvéseiket. A magyarországi felmérés során az otthoni munkát végzők 50 százaléka úgy vélte, hogy időt és pénzt spórol meg az élelmiszeren, ruházkodáson és közlekedésen, 60 százalékuk azt nyilatkozta, hogy a home office rugalmasabbá teszi a napjukat, 47 százalékuk pedig jelezte, hogy több időt tud a családdal tölteni. A közlemény rámutat: az otthoni és hibrid munkavégzés nagy valószínűséggel hosszú távon is megmarad, ezért az emberek életének számos területére kihat, beleértve az otthonok tervezését és elrendezését is. Az elemzésből kiderült, hogy ebben a helyzetben a természetes fényhez és a friss levegőhöz való hozzáférés a legfontosabb igények között van: a magyarok 69 százalékának az előbbi, míg 66 százalékának utóbbi a kulcsfontosságú tényező, ha az ideális otthoni munkakörnyezetről van szó. A VELUX cégcsoport több mint 40 országban gyárt és értékesít tetőtéri ablakokat, árnyékoló termékeket és redőnyöket, valamint kivitelezési és okosotthon-megoldásokat, mintegy 11 500 dolgozót foglalkoztatva. A cégcsoport tulajdonosa a VKR Holding A/S, amelynek a teljes árbevétele 2020-ban 226 milliárd dán korona volt. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
táp | fenntartható önkormányzat | fémipar | macskák | Auchan | Iskolaszer | Rhoda Scott | Okostelefon | Magyar Vöröskereszt | társ | Virsli | CV | álláskeresés | Varnus Xaver | karácsony | menstruáció | tudás | telefontok | Játék | étterem | pezsgő | K&H | lemezhajlítás | kutyák
![]() |
PARTNEREINK
|