|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Felelősség | Csökkentette a szalámik csomagolásához felhasznált műanyag mennyi...
FELELŐSSÉG
MTI: Csökkentette a szalámik csomagolásához felhasznált műanyag mennyiségét a Pick
2022-02-21 11:42 |
Csökkentette a szeletelt szalámik csomagolásához felhasznált műanyag mennyiségét a Pick Szeged Zrt. - tájékoztatta az élelmiszeripari cég az MTI-t. A közlemény szerint az év elejére megvalósított fejlesztéseknek köszönhetően a boltokban jelenleg kapható, legtöbb szeletelt Pick szalámi tálcaméretét 3 centiméterrel csökkentették, ami 14 százalékkal mérsékelte a csomagoláshoz felhasznált műanyag mennyiségét, miközben a termék mennyisége és íze nem változott. A vállalkozás korábban már 60 tonnával csökkentette a felhasznált műanyag mennyiségét annak köszönhetően, hogy a szeletelt termékek csomagolásánál alkalmazott fólia mintegy negyedével vékonyabb lett. Haluska Adrienn fejlesztési és minőségirányítási igazgató kifejtette, a hústermékek minőségmegőrzésének jelenleg elengedhetetlen eleme a műanyag csomagolóanyag, viszont ezekkel a fejlesztésekkel a Pick még egy lépéssel közelebb került a környezetbarátabb húsipari csomagolások használatához. A műanyag-felhasználás csökkentése érdekében 150 millió forintos beruházást valósítottak meg a Pick szegedi és alsómocsoládi telephelyein, és egy hasonló fejlesztés folyik Baján is. A cégnél folyó többlépcsős fejlesztési folyamat célja, hogy öt éven belül a Pick szeletelt tálcás termékei csak 100 százalékban újrahasznosítható csomagolóanyagban kerüljenek az üzletekbe. Azt tervezik, hogy 2023-ra a termékek gyűjtőcsomagolásai nagyrészt gépek segítségével készülnek majd, ezzel 30 százalékkal mérsékelve a papír- és kartonfelhasználást. A Pick Szeged Zrt. Magyarország és Közép-Európa egyik legnagyobb élelmiszeripari vállalata, termékeit több mint 30 országban értékesíti. A nyilvánosan elérhető cégadatok szerint a Pick Szeged Zrt. nettó árbevétele 2020-ban 72,3 milliárd, 2019-ben 67,3 milliárd forint volt. 2020-ban a vállalat nettó árbevételéből az export 20,9 milliárd, 2019-ben 17,9 milliárd forintot tett ki. A cég 2020-ban 5,3 milliárd forint adózott eredményt ért a 2019-es 4,3 milliárd forint után.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
jégkorong | gyerekszoba | építőipar | méz | textíliák | E.ON | informatikai eszközök | család | lámpa | grill | emeletes ágy | Fóliázás | motor | Bridgestone Tatabánya | Airbnb | dekoráció | terasz | olasz divat | elektromos kerékpár | sport | játékpiac | lakáskiadás | Olaszország | coaching
|
PARTNEREINK
|