SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | PR | Ezeket az egyszerű gyakorlatokat alkalmazza, ha ülőmunkát végez (x)


newfitshop.hu: Ezeket az egyszerű gyakorlatokat alkalmazza, ha ülőmunkát végez (x)
2021-04-23 09:31 |



Kép: newfitshop.hu
Sok szó esik arról, hogy miként érdemes edzeni a vágyott fogyás, a láberősítés vagy a hasizmok megerősítése érdekében.

Térjünk rá most egy kicsit arra, hogy milyen gyakorlatokat érdemes végezni annak, aki főként ülő munkát végez.

Öt olyan gyakorlatot hoztunk, amely segít megőrizni a test egészségét, és átmozgatja a testünket.

A guggoláshoz elég saját súlyt használni, nyújtani pedig mindennap szükséges

Még a legújabb Nebbia fitneszruhánkat sem kell felvenni, hogy erősítsük az ízületeinket. A guggolást csak akkor végezze, ha a térde is bírja a megerőltetést. Amennyiben nehéznek érzi a gyakorlatot, támaszkodjon egy szék támlájába. Ha jólesik, töltsön néhány percet guggolásban. Ezáltal nyúlnak az inak, erősödnek az ízületek. Guggoláskor nem kell plusz súlyt használni.

Nyújtó gyakorlatokat érdemes ébredés után elvégezni, de ha edzeni készül, előtte is szükséges. Egy ötperces nyújtás után jobban működnek az ízületek és az inak, komfortosabbá válik így a nap is.

Az elengedhetetlen séta átmozgat és lenyugtat

A séta jótékony hatását nem győzik hangsúlyozni a szakemberek. Szinte minden porcikánkat átmozgatja, és az sem mellékes, hogy közben szabad levegőn vagyunk, ami szintén jót tesz a tüdőnek. A manapság sokat hallott, napi 10.000 lépés egy egészséges ember számára szükséges, ez nagyjából 8 kilométeres gyaloglásnak felel meg. Mind a szívnek, mind a tüdőnek, mind pedig az izomzatnak szüksége van legalább ennyi mozgásra, főként akkor, ha valaki egész nap a számítógép elé kényszerül a munkája kapcsán.

A sétát érdemes az általános kondíciónkhoz igazítani. Aki most kezdi a mozgást, és megterhelő számára több kilométert gyalogolni, megteheti lassabban, néha egy-egy padon megpihenve egy rövid időre. A jobb kondiban lévők gyorsíthatják a tempót, egy-egy szakaszt pedig kiválthatnak akár futással is.

Az átmozgatás és a masszázs pezsdítő hatása

Az ízületeink látják a legnagyobb kárát a sok ülésnek. Nem hiába mondják, hogy az ülés korunk cigarettázása. A lábak, a karok, a váll, a törzs a medence és a nyak is igényli a mindennapos átmozgatást.

A mozgáshiány következményeként az ízületek természetes "kenése" nem valósul meg, így egy idő után könnyen fájdalmas ízületi kopás alakulhat ki. Ez ellen érdemes minden nap körzésekkel átmozgatni mindegy egyes porcikánkat. Ezáltal a merev izmok is lazulnak kissé, és nem mellékesen nyúlnak az inak is. A körözéses átmozgatást munka vagy akár filmezés közben is elvégezheti.

A mindennapos átmozgatás mellett a napi masszázs is jót tesz, ám nem életszerű minden nap masszőrhöz menni. Elég azonban, ha a fáradt tagjainkat magunk masszírozzuk, ám kaphatóak már a kereskedelemben olyan eszközök, amelyek segítségével hatékonyabb lesz az önmasszázs. Léteznek masszázshengerek is, amelyek saját súlyunkat felhasználva masszírozza át a kívánt területet.








TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!