|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Logisztika | Növelte forgalmát a Gebrüder Weiss, nemzetközi szállítmányozási v...
LOGISZTIKA
![]()
MTI: Növelte forgalmát a Gebrüder Weiss, nemzetközi szállítmányozási vállalat
2021-03-22 11:59 |
A Gebrüder Weiss Kft. forgalma tavaly 8 százalékkal, a továbbított küldemények száma 17 százalékkal. A házhozszállítás küldeményszáma pedig 100 százalékkal nőtt, és 10 százalékkal bővült a foglalkoztatottak létszáma - közölte a Dunaharaszti székhelyű társaság az MTI-vel. A közleményben kiemelték, a vállalat a 2020-as üzleti évben 1,77 milliárd euró nettó árbevételt ért el, ami a megelőző évben elért 1,71 milliárd euróhoz képest 3,7 százalékos árbevétel-növekedés. Wolfram Senger-Weiss, a Gebrüder Weiss igazgatótanácsának elnöke a közleményben kiemelt, hogy a vállalat az elmúlt évekhez hasonlóan továbbra is növekedési pályán mozog, a pozitív mérleg szempontjából meghatározó volt, hogy a koronavírus-válság alatt is rugalmasak, működőképesek maradtak világszerte minden telephelyükön. A közleményben kifejtették, hogy a korlátozások és egyes ügyfelek üzletbezárásai miatt - különösen a második negyedévben - a közúti szállítmányozás és logisztika terén elért 1,10 milliárd eurós árbevétel 4,3 százalékkal csökkent a tavalyelőtti 1,15 milliárdhoz képest. Az internetes kereskedelem iránt megnövekedett kereslet miatt a házhozszállítási szegmensben a kiszállítások viszont 29 százalékkal nőttek, ezáltal a Gebrüder Weiss - a társaság szerint - Ausztriában és több kelet-európai országban is piacvezetővé lépett elő. A vállalat tavaly folytatta a bővítést, a légi és tengeri szállítmányozási szegmensben tovább növelte németországi telephelyeinek számát, piacra lépett Lengyelországban, Dél-Koreában, Malajziában, Ausztráliában és Új-Zélandon - írják a közleményben. A tájékoztatás szerint a nemzetközi hálózat ezzel 35 ország 170 telephelyén 7400 főt foglalkoztat. A logisztikai vállalat összesen több mint 70 millió euró értékű beruházást hajtott végre a telephelyei és az IT-infrastruktúrája kiépítésében, illetve akvizíciókban. A saját tőke aránya stabilan 60 százalék feletti, a vállalat többek között ennek köszönheti, hogy a válság idején is erős tud maradni, és a nehéz körülmények között is képes tovább fejlődni - írják a közleményben.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
MAKETUSZ | karácsony | Centrál Színház | bohócdoktorok | Rejoy.hu | kutatás | Agroinform | Yettel | AM | NMHH | tejtermelő laboratórium | Black Friday | Olcsóbbat.hu | Kaposvár | vetőmagtermesztés | Mátrix Közhasznú Alapítvány | Casio | hal | Disney | Kerékpárosbarát Szolgáltató | agrárium | ajándék | Arcanum Hotel | Google Ads
![]() |
PARTNEREINK
|