SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Így töltik a nyarat a magyar kisgyermekes családok


Regio Játék: Így töltik a nyarat a magyar kisgyermekes családok
2020-07-01 09:00 | Web & More



Átlagosan 2-6000 forintot költenek a magyar szülők strandjátékra az idei nyáron, legtöbben a vízipisztolyokat, a kerti medencéket és a homokozó készleteket keresik - derült ki a REGIO JÁTÉK friss kutatásából.

Főként anyagi és a vírus miatti megfontolásból idén tízből csak két gyermek megy táborba. Nyaralni a kisgyermekes családok kicsivel több, mint fele megy, és többségében ők is belföldi úti célt választanak.

A nyári szezonban jellemzően 2-6000 forintot költenek a magyar szülők strandjátékokra egy vásárlás során - derült ki a REGIO JÁTÉK friss felméréséből. Tavalyhoz képest az átlagos kosárértékek (7900 Ft online, ill. 4100 Ft hagyományos áruházban) és a saját forgalma alakulásában nem vár növekedést a játékkereskedő: Gyaraki Dávid marketingvezető elmondta, hogy a teljes éves forgalmuk 16 százalékát adja továbbra is a nyári időszak.

A nyári játékpiacot a vízipisztolyok, a kerti medencék, a homokozó készletek, a strandlabdák és az úszógumik mozgatják leginkább. "Továbbá a gyerekek és felnőttek körében egyaránt hatalmas népszerűségnek örvendenek a különböző formájú - például hattyú, fánk, unikornis - strandmatracok és úszógumik, illetve a másfél-két méter átmérőjű páva, kagyló, angyalszárny alakú matracszigetek" - tette hozzá Gyaraki Dávid. A kutatás alapján a strandolás mellett a kicsik a játszóterezést, a kirándulást és az állatkerti látogatásokat élvezik legjobban, rossz idő esetén pedig a LEGO-zás, rajzolás és tévézés nyújtja számukra a legvidámabb kikapcsolódást.

Minden ötödik gyermek megy táborba idén

A nyári gyermekfelügyeletben nagy segítség a szülőknek a táborozás lehetősége. Míg tavaly tízből négy 14 éven aluli gyermek volt táborban, addig idén tízből ketten élvezhetik csupán ezt az üdülési formát. A szülők 45%-a máshogy is meg tudja oldani, hogy ne legyen egyedül gyermeke, 30%-a anyagi okok miatt, 25%-a pedig a vírusveszély miatt nem küldi táborozni a gyermekét. "Ahol van lehetőség, ott a legnépszerűbb a 4-5 napos napközis-, a sport- és az alkotótábor, ezekre a válaszadók kétharmada 20-40 ezer forintot szán, amit tízből négyen további napi 1-3 ezer forint zsebpénzzel egészítenek ki" - ismertette az eredményeket a marketingvezető.

Belföldi nyaralást terveznek a kisgyermekesek

A REGIO JÁTÉK felmérése alapján a magyar kisgyermekes családok mindössze 5%-a tervez külföldi nyaralást, belföldön viszont a megkérdezettek 47,5%-a indul útnak nyáron: legtöbben a Balaton felé veszik az irányt, kedvelt úti cél továbbá Zalakaros, Hajdúszoboszló, Nyíregyháza és Gyula is. A kikapcsolódás alapkellékei természetesen a strandjátékok, de nem maradnak otthon az alvós plüssök, a homokozó készletek és az egész családot összehozó társas- és kártyajátékok sem.

TOP10 játék a nyári szezonban a REGIO JÁTÉK értékesítési adatai szerint:

1. Felfújható strandjátékok
2. Labdák
2. Strandjáték, medence
4. Sportszer, labda
5. Lábbal hajtós játékok
6. Szabadtéri játék
7. LEGO
8. Társasjáték, kártya
9. Baba, babakocsi
10. Bébijáték, kellék











TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!