|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Átlépte a 13 milliárdos forgalmat a REGIO JÁTÉK
KERESKEDELEM
Regio Játék: Átlépte a 13 milliárdos forgalmat a REGIO JÁTÉK
2020-02-11 15:30 | Web & More
A magyar játékpiac forgalma 2019-ben az előző évi 45-50 milliárdról 50-53 milliárd forintra nőtt a közel 25%-os részesedésével piacvezető, és tavaly 13,17 milliárd forint éves forgalmat REGIO becslése szerint. A magyar játékpiac forgalma 2019-ben az előző évi 45-50 milliárdról 50-53 milliárd forintra nőtt a közel 25%-os részesedésével piacvezető, és tavaly 13,17 milliárd forint éves forgalmat realizáló REGIO Játékkereskedelmi Kft. becslése szerint. A vállalat jó évet zárt 2019-ben: az átlagos kosárérték mellett emelkedett az eladott játékok darabszáma, valamint 5 új áruházat is nyitott, így országszerte már 40 helyen várják a vásárlókat. A REGIO Játékkereskedelmi Kft. becslése szerint a teljes magyar játékpiac 2019-ben az előző évi 45-50 milliárd forintról 50-53 milliárd forintra nőtt. A hagyományos játékok belföldi forgalmának negyedét adó vállalat tavaly 8%-os növekedéssel 13,17 milliárd forintos árbevételt ért el. "A bővüléshez hozzájárul az eladott játékok darabszáma is; 2019-ben 840 ezerrel több terméket értékesítettünk, mint 2018-ban. Ezzel párhuzamosan 16%-kal, 7038 forintra nőtt a hagyományos bolti vásárlás, és 21%-kal, 10.000 forintra az online beszerzés átlagos kosárértéke" - mondta el Gyaraki Dávid, a REGIO JÁTÉK marketingvezetője. A legnépszerűbb játékkategóriák 2019-ben a LEGO, a társasjáték, a játékbaba, a kreatív játék és a távirányítós autók voltak. A karácsonyi szezon adja a forgalom felét Hagyományosan a karácsonyi szezon a játékpiac tetőpontja, "nem volt ez másként tavaly sem, hiszen a teljes árbevételünk közel fele ekkor realizálódott. Jellemző, hogy ilyenkor magasabb értékű játékokat keresnek a vásárlók, a csaknem másfél millió eladott termék átlagos kosárértéke online 11.000 forint volt, míg áruházi vásárlás esetében 8724 forint" - tette hozzá a marketingvezető. A REGIO JÁTÉK értékesítési adatai szerint az év végi vásárlási roham két csúcspontja a webáruházban november 22-e volt, ami egy előrehozott, LEGO termékekre koncentráló Black Friday akció volt, míg a fizikai üzletekben december 21-e, az utolsó adventi hétvége szombati napja volt a legforgalmasabb. Új áruházakat nyitott a REGIO JÁTÉK A játékkereskedő 2019-ben új áruházat nyitott Veszprémben, valamint felújította a Győr Plázában lévő boltját, amely így közel 400 négyzetméteren kínál minden korosztálynak megfelelő játékot. 2020 elején átvette a Játékvár és Játékbox áruházak és webáruházak üzemeltetését, ami azt jelenti, hogy már az átalakítás folyamata alatt is a REGIO JÁTÉK kínálatával találkozhatnak a vásárlók Székesfehérváron és három budapesti bevásárlóközpontban: a Csepel Plázában, a Duna Plázában, valamint a Mammut 1-ben. 2020 tavaszáig további két új áruház nyitására készül a vállalat, így összesen 42 áruházra bővítve hálózatát. TOP 5 játékkategória (bevétel alapján)
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
takarítás | home office | vállalkozás | Euromoney | ebédházhozszállító | napelempark | visszajelzés | E.ON | táplálékkiegészítő | CIB Bank | marketing | REGIO JÁTÉK | Profession.hu | szülési szabadság | szilva | kutya | Mol | Mol-csoport | frissdiplomás | álláskeresés | állásjelentkezés | mérnök | Prima Primissima | BMW
|
PARTNEREINK
|