SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Átlépte a 13 milliárdos forgalmat a REGIO JÁTÉK


Regio Játék: Átlépte a 13 milliárdos forgalmat a REGIO JÁTÉK
2020-02-11 15:30 | Web & More



A magyar játékpiac forgalma 2019-ben az előző évi 45-50 milliárdról 50-53 milliárd forintra nőtt a közel 25%-os részesedésével piacvezető, és tavaly 13,17 milliárd forint éves forgalmat REGIO becslése szerint.

A magyar játékpiac forgalma 2019-ben az előző évi 45-50 milliárdról 50-53 milliárd forintra nőtt a közel 25%-os részesedésével piacvezető, és tavaly 13,17 milliárd forint éves forgalmat realizáló REGIO Játékkereskedelmi Kft. becslése szerint. A vállalat jó évet zárt 2019-ben: az átlagos kosárérték mellett emelkedett az eladott játékok darabszáma, valamint 5 új áruházat is nyitott, így országszerte már 40 helyen várják a vásárlókat.

A REGIO Játékkereskedelmi Kft. becslése szerint a teljes magyar játékpiac 2019-ben az előző évi 45-50 milliárd forintról 50-53 milliárd forintra nőtt. A hagyományos játékok belföldi forgalmának negyedét adó vállalat tavaly 8%-os növekedéssel 13,17 milliárd forintos árbevételt ért el. "A bővüléshez hozzájárul az eladott játékok darabszáma is; 2019-ben 840 ezerrel több terméket értékesítettünk, mint 2018-ban. Ezzel párhuzamosan 16%-kal, 7038 forintra nőtt a hagyományos bolti vásárlás, és 21%-kal, 10.000 forintra az online beszerzés átlagos kosárértéke" - mondta el Gyaraki Dávid, a REGIO JÁTÉK marketingvezetője. A legnépszerűbb játékkategóriák 2019-ben a LEGO, a társasjáték, a játékbaba, a kreatív játék és a távirányítós autók voltak.

A karácsonyi szezon adja a forgalom felét

Hagyományosan a karácsonyi szezon a játékpiac tetőpontja, "nem volt ez másként tavaly sem, hiszen a teljes árbevételünk közel fele ekkor realizálódott. Jellemző, hogy ilyenkor magasabb értékű játékokat keresnek a vásárlók, a csaknem másfél millió eladott termék átlagos kosárértéke online 11.000 forint volt, míg áruházi vásárlás esetében 8724 forint" - tette hozzá a marketingvezető. A REGIO JÁTÉK értékesítési adatai szerint az év végi vásárlási roham két csúcspontja a webáruházban november 22-e volt, ami egy előrehozott, LEGO termékekre koncentráló Black Friday akció volt, míg a fizikai üzletekben december 21-e, az utolsó adventi hétvége szombati napja volt a legforgalmasabb.

Új áruházakat nyitott a REGIO JÁTÉK

A játékkereskedő 2019-ben új áruházat nyitott Veszprémben, valamint felújította a Győr Plázában lévő boltját, amely így közel 400 négyzetméteren kínál minden korosztálynak megfelelő játékot. 2020 elején átvette a Játékvár és Játékbox áruházak és webáruházak üzemeltetését, ami azt jelenti, hogy már az átalakítás folyamata alatt is a REGIO JÁTÉK kínálatával találkozhatnak a vásárlók Székesfehérváron és három budapesti bevásárlóközpontban: a Csepel Plázában, a Duna Plázában, valamint a Mammut 1-ben. 2020 tavaszáig további két új áruház nyitására készül a vállalat, így összesen 42 áruházra bővítve hálózatát.

TOP 5 játékkategória (bevétel alapján)
 
  • 1. LEGO
  • 2. Társasjáték
  • 3. Játékbaba
  • 4. Kreatív játék
  • 5. Távirányítós autók









TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!