SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Felelősség | A DHL Group és Bryan Adams 1 millió fát ültetne


DHL : A DHL Group és Bryan Adams 1 millió fát ültetne
2019-09-27 09:34 |



A Deutsche Post DHL Group és Bryan Adams 1 millió fát ültetne a DHL 50. évfordulója alkalmából.

Hivatalos logisztikai partnerként a DHL több, mint 20 országban biztosítja szállítmányozási szolgáltatásait a kanadai zenész, Bryan Adams 'Shine a light' turnéjára.

Az együttműködés ötletét a DHL 50. évfordulója inspirálta, ugyanis a logisztikai nagyvállalatot 1969. szeptember 25-én alapította Dalyes, Hillblom és Lynn. A DHL és Bryan Adams is emlékezetessé szeretné tenni ezt a partnerséget. Kihasználva a világkörüli turné és az évforduló adta lehetőségeket, a klímavédelemre és a fenntarthatóságra szeretnék felhívni a figyelmet. Nem kevesebbre vállalkoztak, mint hogy az Arbor Day Foundation, Plant-for-the-Planet, WeForest és a Taking Root szervezetek bevonásával együtt, 1 millió fát ültetnek 2019-ben. További fák ültetését is tervezik a rock legenda otthonában, Kanadában.

A folyamat már elkezdődött és eddig több, mint 300.000 fát ültettek a nemzetközi környezetvédelmi előírásoknak megfelelően, így Indonéziában, Nicaraguaban, Malawiban és az Egyesült Államokban is.

"A faültetési kampánynak és Bryan Adams-szel való együttműködésünknek köszönhetően, hosszútávon erősíthetjük a globális ökoszisztémát, illetve a biodiverzitást és a különböző fajok fennmaradását" - mondta Frank Apple, a Deutsche Post DHL Group vezérigazgatója. "Az erdősítés bizonyítottan az egyik leghatékonyabb megoldás a szén-dioxid lekötésére. A DHL vállalatcsoport kitart amellett, hogy 2050-ig nullára csökkenti az egész csoport szén-dioxid kibocsátását. Környezetbarát szállítási megoldásokkal folyamatosan csökkentjük károsanyag-kibocsátásunkat, továbbá az is célunk, hogy hosszú távon fenntarthatóak legyenek ezen irányú törekvéseink."

A fáknak nagyon fontos szerepe van a légszennyezés lekötésében, mint a mikrorészecskék vagy gázok, illetve hatással vannak az esővíz áramlására, és stabilizálják a talaj minőségét is.

"A DHL-lel való együttműködésnek nagyon fontos üzenete van. Gondoskodnunk kell a környezetünkről - ezért remélem, hogy a jövőben több művész is fontolóra veszi az ilyen jellegű, öko-partnerséget." - mondta Bryan Adams. "Nagyon büszke vagyok, hogy részese lehetek ennek a kezdeményezésnek."




dhl.pjp (122.91 kB)






TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!