|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Felelősség | A DHL Group és Bryan Adams 1 millió fát ültetne
FELELŐSSÉG
DHL : A DHL Group és Bryan Adams 1 millió fát ültetne
2019-09-27 09:34 |
A Deutsche Post DHL Group és Bryan Adams 1 millió fát ültetne a DHL 50. évfordulója alkalmából. Hivatalos logisztikai partnerként a DHL több, mint 20 országban biztosítja szállítmányozási szolgáltatásait a kanadai zenész, Bryan Adams 'Shine a light' turnéjára. Az együttműködés ötletét a DHL 50. évfordulója inspirálta, ugyanis a logisztikai nagyvállalatot 1969. szeptember 25-én alapította Dalyes, Hillblom és Lynn. A DHL és Bryan Adams is emlékezetessé szeretné tenni ezt a partnerséget. Kihasználva a világkörüli turné és az évforduló adta lehetőségeket, a klímavédelemre és a fenntarthatóságra szeretnék felhívni a figyelmet. Nem kevesebbre vállalkoztak, mint hogy az Arbor Day Foundation, Plant-for-the-Planet, WeForest és a Taking Root szervezetek bevonásával együtt, 1 millió fát ültetnek 2019-ben. További fák ültetését is tervezik a rock legenda otthonában, Kanadában. A folyamat már elkezdődött és eddig több, mint 300.000 fát ültettek a nemzetközi környezetvédelmi előírásoknak megfelelően, így Indonéziában, Nicaraguaban, Malawiban és az Egyesült Államokban is. "A faültetési kampánynak és Bryan Adams-szel való együttműködésünknek köszönhetően, hosszútávon erősíthetjük a globális ökoszisztémát, illetve a biodiverzitást és a különböző fajok fennmaradását" - mondta Frank Apple, a Deutsche Post DHL Group vezérigazgatója. "Az erdősítés bizonyítottan az egyik leghatékonyabb megoldás a szén-dioxid lekötésére. A DHL vállalatcsoport kitart amellett, hogy 2050-ig nullára csökkenti az egész csoport szén-dioxid kibocsátását. Környezetbarát szállítási megoldásokkal folyamatosan csökkentjük károsanyag-kibocsátásunkat, továbbá az is célunk, hogy hosszú távon fenntarthatóak legyenek ezen irányú törekvéseink." A fáknak nagyon fontos szerepe van a légszennyezés lekötésében, mint a mikrorészecskék vagy gázok, illetve hatással vannak az esővíz áramlására, és stabilizálják a talaj minőségét is. "A DHL-lel való együttműködésnek nagyon fontos üzenete van. Gondoskodnunk kell a környezetünkről - ezért remélem, hogy a jövőben több művész is fontolóra veszi az ilyen jellegű, öko-partnerséget." - mondta Bryan Adams. "Nagyon büszke vagyok, hogy részese lehetek ennek a kezdeményezésnek."
dhl.pjp (122.91 kB)
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
home office | munkáltató | háztervezés | Jelenlét Ház | Csorvási Gazdák | Pampers | űrlap | kerítés | Gáz | Pakisztán | Légzésfigyelő pulzoximéter | pályakezdő | Mol | pedagógus | állásinterjú | takarmány | Pesterzsébet | Rossmann | P&G | Máltai Szeretetszolgálat | elkóborolt kutyák | dekoráció | hajgyógyászat | DIGI
|
PARTNEREINK
|