|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Internet | Gyakran ismételt kérdések a SEO-ról
INTERNET
ALH Consulting: Gyakran ismételt kérdések a SEO-ról
2019-09-18 06:51 |
A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás kapcsán rengeteg tévhit, illetve kérdés van jelen vállalkozói berkekben. Ennek a bejegyzésnek a célja az előbbieket tisztázni, az utóbbiakat pedig megválaszolni. A cikk elolvasása nemcsak a SEO iránt érdeklődők számára lehet hasznos, hanem azoknak is, akik szeretnék kiaknázni a keresőoptimalizálásban rejlő lehetőségeket a vállalkozásuk eredményességének növelése érdekében. Fontos, hogy egy adott kulcsszó hányszor szerepel egy tartalomban? Természetesen a kulcsszó előfordulásának van jelentősége, a halmozása viszont kimondottan tilos. Viszonyítási alapként beszédes adat, hogy egy nagyjából 3-4000 karakteres szövegben bőven elég, ha 2-4 alkalommal szerepel maga a kulcsszó. Mekkora jelentősége van a .hu, illetve .com domaineknek? Minimális szinten számítanak, leginkább felhasználói szempontból. Nemzetközi piacra célozva a .com, míg az itthoni közönség számára leginkább a .hu végződés lehet ideális. Legyen-e ott a kulcsszó a címsorban? Fontos, hogy a H1 tag feltétlenül tartalmazza a kulcsszót, a H2-nél pedig legalább egy esetben szintén legyen ott. Túlzásba vinni nem feltétlenül kell, a legfontosabb az, hogy a főcímben szerepeljen. A belső linkekre mennyire érdemes odafigyelni? Egy korábbi tanulmány szerint a helyezések 10-14%-ban függnek össze a belső linkek minőségével. Ennek megfelelően a weboldalunkon szereplő cikkek kapcsán abszolút javasolt kattintásra ösztönző belső linkeket, vagyis horgonyokat elhelyezni. A Google számára mitől lesz minőségi egy tartalom? Az algoritmus azt figyeli, hogy felhasználói szempontból mennyire számít értékesnek az adott tartalom. Vagyis átlagosan mennyi időt töltenek az olvasásával a látogatók, mennyire jól tördelt a könnyű olvashatóság érdekében, tartalmazza-e az adott kulcsszót, illetve találhatók-e benne linkek. Az oldal betöltési ideje számít-e a találati listában való helyezésnél? Ha a betöltési sebességet sikerül 3 másodperc alá szorítani, akkor az oldal előnyt fog élvezni. Ezt a felhasznált képek méretének optimalizálásával nagyban lehet segíteni. Mennyi idő alatt lehet eredményeket elérni a SEO-val? Fontos leszögezni, hogy erre a kérdésre tűpontos választ nem lehet adni. Aki az ellenkezőjét állítja, az minden bizonnyal csak a pénzünkre utazik. Egész egyszerűen nem létezik olyan előre meghatározott matematikai képlet, titkos formula vagy varázsgömb, amely magát a biztos módszert jelenti. Idő, releváns tudás, valamint áldozatos munka kell ahhoz, hogy sikerüljön jó helyezést elérni a találati listán. Fontos-e a kép neve feltöltéskor? A kép neve számít, ideális esetben tartalmazza magát a kulcsszót is. A halmozás azonban itt sem javasolt. (x)
alhc_szep19_lm2.jpg (223.89 kB)
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
sport | játékpiac | grill | méz | motor | építőipar | Bridgestone Tatabánya | E.ON | család | gyerekszoba | jégkorong | Olaszország | emeletes ágy | olasz divat | Airbnb | lakáskiadás | lámpa | elektromos kerékpár | informatikai eszközök | textíliák | terasz | coaching | Fóliázás | dekoráció
|
PARTNEREINK
|