SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Internet | Gyakran ismételt kérdések a SEO-ról


ALH Consulting: Gyakran ismételt kérdések a SEO-ról
2019-09-18 06:51 |



A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás kapcsán rengeteg tévhit, illetve kérdés van jelen vállalkozói berkekben. Ennek a bejegyzésnek a célja az előbbieket tisztázni, az utóbbiakat pedig megválaszolni.

A cikk elolvasása nemcsak a SEO iránt érdeklődők számára lehet hasznos, hanem azoknak is, akik szeretnék kiaknázni a keresőoptimalizálásban rejlő lehetőségeket a vállalkozásuk eredményességének növelése érdekében.

Fontos, hogy egy adott kulcsszó hányszor szerepel egy tartalomban?

Természetesen a kulcsszó előfordulásának van jelentősége, a halmozása viszont kimondottan tilos. Viszonyítási alapként beszédes adat, hogy egy nagyjából 3-4000 karakteres szövegben bőven elég, ha 2-4 alkalommal szerepel maga a kulcsszó.

Mekkora jelentősége van a .hu, illetve .com domaineknek?

Minimális szinten számítanak, leginkább felhasználói szempontból. Nemzetközi piacra célozva a .com, míg az itthoni közönség számára leginkább a .hu végződés lehet ideális.

Legyen-e ott a kulcsszó a címsorban?

Fontos, hogy a H1 tag feltétlenül tartalmazza a kulcsszót, a H2-nél pedig legalább egy esetben szintén legyen ott. Túlzásba vinni nem feltétlenül kell, a legfontosabb az, hogy a főcímben szerepeljen.

A belső linkekre mennyire érdemes odafigyelni?

Egy korábbi tanulmány szerint a helyezések 10-14%-ban függnek össze a belső linkek minőségével. Ennek megfelelően a weboldalunkon szereplő cikkek kapcsán abszolút javasolt kattintásra ösztönző belső linkeket, vagyis horgonyokat elhelyezni.

A Google számára mitől lesz minőségi egy tartalom?

Az algoritmus azt figyeli, hogy felhasználói szempontból mennyire számít értékesnek az adott tartalom. Vagyis átlagosan mennyi időt töltenek az olvasásával a látogatók, mennyire jól tördelt a könnyű olvashatóság érdekében, tartalmazza-e az adott kulcsszót, illetve találhatók-e benne linkek.

Az oldal betöltési ideje számít-e a találati listában való helyezésnél?

Ha a betöltési sebességet sikerül 3 másodperc alá szorítani, akkor az oldal előnyt fog élvezni. Ezt a felhasznált képek méretének optimalizálásával nagyban lehet segíteni.

Mennyi idő alatt lehet eredményeket elérni a SEO-val?

Fontos leszögezni, hogy erre a kérdésre tűpontos választ nem lehet adni. Aki az ellenkezőjét állítja, az minden bizonnyal csak a pénzünkre utazik.
Egész egyszerűen nem létezik olyan előre meghatározott matematikai képlet, titkos formula vagy varázsgömb, amely magát a biztos módszert jelenti. Idő, releváns tudás, valamint áldozatos munka kell ahhoz, hogy sikerüljön jó helyezést elérni a találati listán.

Fontos-e a kép neve feltöltéskor?

A kép neve számít, ideális esetben tartalmazza magát a kulcsszót is. A halmozás azonban itt sem javasolt.


(x)




alhc_szep19_lm2.jpg (223.89 kB)






TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!