SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | PR | Ismét Siófok a Marketing Fővárosa


MMSZ: Ismét Siófok a Marketing Fővárosa
2019-07-08 08:11 |



2019. június 5-én került sor az ötödik Országos Városmarketing Díj pályázat díjátadójára, melynek a MédiapiacON konferencián a - MMSZ-el közös szervezésű "Smart City Smart Marketing" szekciója adott otthont.

A díj ötödik évében 125 nevezés érkezett 28 várostól és egy megyei önkormányzattól. A pályázó szervezetek 6 kategóriában nevezhettek. Idén - szemben az előző évvel, ahol a külső kommunikációs megoldások és tartalom kategória volt a legnépszerűbb - a rendezvény kategóriában érkezett a legtöbb nevezés, összesen 35 darab. Az elismert szakemberekből álló zsűri a pályamunkákat a megalapozott tervezés, a kreativitás, a szakszerű megvalósítás, a kitűzött célok elérését jelentő hatásosság és a források célszerű felhasználását jelentő hatékonyság szempontjai alapján értékelte. Minden olyan pályázat, amely megfelelt a zsűri előzetesen meghirdetett kritériumrendszerének elnyerte az Országos Városmarketing Díj gyémánt elismerését. Ez évben 97 gyémánt került átadásra.

Az idei év fődíjasa, ismét Siófok városa lett, s így viselheti a "Marketing Fővárosa 2019" kitüntető címet. A díjakat Dr. Piskóti István, a zsűri elnöke és Dr. Papp-Váry Árpád az MMSZ alelnöke adta át Mezőfi Józsefnének, a város Idegenforgalmi és Rendészeti Bizottságának elnökének illetve Stadler-Szentpéteri Ildikónak, a Siófoki Fürdőegylet - Turisztikai Egyesület vezetőjének. Siófok 18 nevezéséből 12 részesült elismerésben, azaz a legtöbb Városmarketing Gyémánt díjat nyerte el, így lett ez évben is a Marketing Fővárosa.

Városmarketing nagykövete különdíjat Eger városa kapta, a nagyszámú és hibátlan pályázataiért, mellyel bizonyította, hogy komplex marketingtevékenységet folytattak az elmúlt esztendőben.

A Marketingaktív megye 2019 különdíjat Somogy megye nyerte el.

Az idei évben - miként tavaly is - a Városmarketing Díj Gyémánt Ranglista 2015-2019 élén újra holtverseny alakult ki, hiszen Győr és Miskolc városa is huszonnyolc gyémánt díjjal állnak az összesített lista élén.

A TUTSZ, a Turizmus Fejlesztők és Tanácsadók Szövetségének különdíját, Holczerné Szentirmai Ágnes titkártól a győri Rómer Flóris Művészeti és Történeti Múzeum kapta Stílusos ART Piknik rendezvényéért.

Göbölyösné Mátrahegyi Anna, a pályázat zsűritagjaként a Médiapiac képviseletében adta át egy exkluzív megjelenést jelentő különdíjukat a Marketing Fővárosának.

Az MMSZ elkészítette a 2019-es Országos Városmarketing Térképet, amely bemutatja a marketingaktív megyéket és városokat. A térképből is jól látszik, hogy csupán két megyéből nem érkezett nevezés. Tizennyolc város egynél több pályázattal nyert "Városmarketing gyémántot", míg tizenegy város egy pályázattal nyert.

A városok képviselői nemcsak a díjátadón, de a szekción is részt vehettek, ahol előadásokat hallhattak a városmarketing legújabb trendjeiről, az "okos város programok" marketingtámogatásáról, a digitális városmarketing eszközök alkalmazási technikáiról, valamint a turisztikai desztinációk életciklus elemzésének hasznáról, megoldásairól.

"A jó városmarketing tevékenység pozitív hatással van az ott élők mindennapjaira, a város ismertségére és megítélésre!"










TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!