SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Oktatás | Virtuális kölyökkutya segít a gyerekeknek megismerni Magyarországot


MTI: Virtuális kölyökkutya segít a gyerekeknek megismerni Magyarországot
2019-06-19 10:50 |



Országos turisztikai kampány indul, melynek célja, hogy az alsó tagozatos diákok megismerjék Magyarországot.

A mobil applikációra és pecsétgyűjtő útlevélre épülő program főszereplője Kajla, a kíváncsi kölyök vizsla, akit követve 41 magyarországi látnivalót fedezhetnek fel a gyerekek - közölték a szervezők Budapesti sajtótájékoztatón.

Németh Anna, a programot kezdeményező Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgató-helyettese ismertette: az útleveleket minden alsó tagozatos diák megkapja a tanév végén. Az útlevélbe nemcsak pecséteket gyűjthetnek, hanem saját rajzaikkal, élménybeszámolóikkal is kiegészíthetik azt.

Az útlevél mellett ingyenes készségfejlesztő mobilalkalmazás segíti a gyerekeket megyénként két-két, Budapesten három nevezetesség megismerésében. A 41 turisztikai nevezetesség közül példaként említette a Tihanyi apátságot, a Visegrádi fellegvárat, illetve a Fővárosi Állat- és Növénykertet.

A mobil alkalmazás feladatait fejlesztőpedagógusok dolgozták ki, az applikáció használatával a gyerekek játszva tanulnak Magyarország nevezetességeiről - tette hozzá Németh Anna.

Princzinger Péter, a Magyar Turisztikai Szövetség elnöke elmondta: a programhoz Magyarország bármely pontjáról csatlakozhatnak turisztikai cégek, akik felajánlhatnak valamilyen szolgáltatást a Kajla útlevéllel érkezőknek. Több tucat vállalkozó már regisztrált, limonádét, ebédhez ingyen desszertet vagy egy gombóc fagylaltot ígérve egy-egy turisztikai célpont közelben - jegyezte meg.

Homolya Róbert, a MÁV Zrt. elnök-vezérigazgatója arról beszélt: a programhoz a MÁV is csatlakozott, így Kajla útlevéllel és diákigazolvánnyal júliusban ingyen lehet utazni, a gyermek kísérője pedig 33 százalékos kedvezményre jogosult.

Forrai Péter, a Magyar Posta vezérigazgató-helyettese azt mondta: a Magyar Posta júliusban és augusztusban ingyen viszi el a programban résztvevők képeslapjait, amelyeket a pecsétgyűjtő pontokon kapnak, illetve amelyeket saját maguk tervezhetnek a Magyar Posta ingyenes alkalmazásával.

Maczelka Márk, a SPAR Magyarország Kft. kommunikációs vezetője ismertette: a kampány részeként a SPAR matricagyűjtő akciót indít. Június 20. és augusztus 14. között 200 matricát gyűjthetnek külön, erre a célra megvásárolható albumba a gyerekek.

Az Kajla útleveleket a Turisztikai Szövetség a Klebelsberg Központ és az Oktatási Hivatal közreműködésével juttatja el az iskolásokhoz.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!