SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Az Év Boltja díjat nyert az Auchan


Auchan: Az Év Boltja díjat nyert az Auchan
2019-05-06 14:58 | Ogilvy Budapest



Hipermarket kategóriában az Auchan budaörsi áruháza nyerte Az Év Boltja elismerést a Store Insider és a Tobacco Magazin által meghirdetett versenyen. A nyertesről a szakmai zsűri és a vásárlók együttesen döntöttek.

A díjnyertes Auchan hipermarket 21 éve nyílt meg Budaörsön és az Auchan első és legrégebbi üzlete Magyarországon. A 2017-18-ban teljesen megújult áruház több részlege is újjászületett az élményszerű vásárlást és a kellemesebb munkakörnyezetet ötvöző kereskedelmi mintakoncepciónak megfelelően.

Az áruház 2017 óta megújult lakásfelszerelési és elektronikai részleggel várja a vásárlókat, valamint akadálymentesített ruházati részleggel és mozgáskorlátozottak számára is használható próbafülkékkel rendelkezik. Az ügyintézés megkönnyítése érdekében a vásárlók a központi pultnál intézhetik a hitelfelvételt vagy igényelhetnek házhozszállítást, a tájékozódást pedig hét nagyméretű LED-kijelző segíti.

A beruházás legfontosabb elemeként 2018 nyarán megújult a hipermarket frissáru és gasztronómiai részlege is, ahol igazi piaci hangulattal, mindig friss zöldség, gyümölcs és pékáru kínálattal, valamint megújult hús- és haláru pulttal állnak a vásárlók rendelkezésére. A gasztronómiai élmények bővítését a már meglévő grillbisztró mellett vadonatúj halbisztró és az egészséges alapanyagok valamint helyi termelők áruit bemutató kóstolószigetek segítik. Az áruház kialakításakor a speciális étrendet követőknek is kedvezni szerettek volna, így egy helyen található meg minden laktóz- és gluténmentes, bio és egyéb különleges élelmiszer.

Az idén ötödik alkalommal meghirdetett Az Év Boltja verseny több kategóriában zajlott, és a bírálati szempontok között a vásárlóbarátság, az árukínálat, a fenntarthatóság, a szolgáltatások színvonala, az üzlet belső kialakítása, valamint különleges megoldásai egyaránt szerepeltek. A kétfordulós megmérettetés első részében szakértő zsűri értékelte a beérkezett pályázatokat, az április első két hetében lezajlott második fordulóban pedig a közönség szavazhatott a legjobbra a shortlistre került üzletek közül. Az Auchan egysége a hipermarket kategória "Legszebb Pick kihelyezés" különdíját is elnyerte. Az FMCG Top 2019 konferencián tartott díjátadón Varga László, a 2018 nyarára teljesen megújult budaörsi áruház igazgatója képviselte az Auchant.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!