|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Az Év Boltja díjat nyert az Auchan
KERESKEDELEM
Auchan: Az Év Boltja díjat nyert az Auchan
2019-05-06 14:58 | Ogilvy Budapest
Hipermarket kategóriában az Auchan budaörsi áruháza nyerte Az Év Boltja elismerést a Store Insider és a Tobacco Magazin által meghirdetett versenyen. A nyertesről a szakmai zsűri és a vásárlók együttesen döntöttek. A díjnyertes Auchan hipermarket 21 éve nyílt meg Budaörsön és az Auchan első és legrégebbi üzlete Magyarországon. A 2017-18-ban teljesen megújult áruház több részlege is újjászületett az élményszerű vásárlást és a kellemesebb munkakörnyezetet ötvöző kereskedelmi mintakoncepciónak megfelelően. Az áruház 2017 óta megújult lakásfelszerelési és elektronikai részleggel várja a vásárlókat, valamint akadálymentesített ruházati részleggel és mozgáskorlátozottak számára is használható próbafülkékkel rendelkezik. Az ügyintézés megkönnyítése érdekében a vásárlók a központi pultnál intézhetik a hitelfelvételt vagy igényelhetnek házhozszállítást, a tájékozódást pedig hét nagyméretű LED-kijelző segíti. A beruházás legfontosabb elemeként 2018 nyarán megújult a hipermarket frissáru és gasztronómiai részlege is, ahol igazi piaci hangulattal, mindig friss zöldség, gyümölcs és pékáru kínálattal, valamint megújult hús- és haláru pulttal állnak a vásárlók rendelkezésére. A gasztronómiai élmények bővítését a már meglévő grillbisztró mellett vadonatúj halbisztró és az egészséges alapanyagok valamint helyi termelők áruit bemutató kóstolószigetek segítik. Az áruház kialakításakor a speciális étrendet követőknek is kedvezni szerettek volna, így egy helyen található meg minden laktóz- és gluténmentes, bio és egyéb különleges élelmiszer. Az idén ötödik alkalommal meghirdetett Az Év Boltja verseny több kategóriában zajlott, és a bírálati szempontok között a vásárlóbarátság, az árukínálat, a fenntarthatóság, a szolgáltatások színvonala, az üzlet belső kialakítása, valamint különleges megoldásai egyaránt szerepeltek. A kétfordulós megmérettetés első részében szakértő zsűri értékelte a beérkezett pályázatokat, az április első két hetében lezajlott második fordulóban pedig a közönség szavazhatott a legjobbra a shortlistre került üzletek közül. Az Auchan egysége a hipermarket kategória "Legszebb Pick kihelyezés" különdíját is elnyerte. Az FMCG Top 2019 konferencián tartott díjátadón Varga László, a 2018 nyarára teljesen megújult budaörsi áruház igazgatója képviselte az Auchant.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
űrlap | Gáz | Mol | pályakezdő | pedagógus | kerítés | állásinterjú | Pakisztán | Légzésfigyelő pulzoximéter | hajgyógyászat | elkóborolt kutyák | Jelenlét Ház | háztervezés | Máltai Szeretetszolgálat | takarmány | Pampers | P&G | home office | Rossmann | dekoráció | DIGI | Csorvási Gazdák | munkáltató | Pesterzsébet
|
PARTNEREINK
|