|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kutatás | Hűtőtáskával hódít a magyar a horvát riviérán
KUTATÁS
szallas.hu: Hűtőtáskával hódít a magyar a horvát riviérán
Országos | 2019-04-10 09:30 | Sakkom Interaktív
Átlagosan 180 000 forintot kóstál egy horvátországi nyaralás, jellemzően 6 éjszakára foglalnak a magyarok a Szallas.hu adatai alapján. A közvélekedés szerint egy balatoni és egy horvátországi nyaralás nagyjából ugyanannyiba kerül, mégis a többség inkább a horvát riviérát választaná vakációzás céljából. Crikvenica, Vir és Zadar készülhet a legtöbb magyar vendégre, a legnagyobb forgalomra júliusban számíthatnak a szállásadók. A Szallas.hu horvátországi statisztikái alapján átlagosan 180 000 forintot költ a magyar vendég szállására nyaralása alkalmával, foglalása jellemzően 6 éjszakára és 4 főre szól. A szállástípusok közül az apartmanok (65%) a legkelendőbbek, a 3 csillagos hotel kategória (25%) és a panzió, vendégház (24%) is kedveltek honfitársaink körében. "A legtöbb magyarral júliusban lehet kint összetalálkozni, a legforgalmasabb nap július 22-e lesz" - ismertette a Szallas.hu foglalási statisztikáit Keresztes Nóra, marketing menedzser. Crikvenica, Vir és Zadar a legnépszerűbb horvát úti célok a magyarok körében, de Medulin és Bibinje is a toplista élén szerepelnek. "Ötből négy magyarnak számít a tengerpart közelsége az úti cél kiválasztásakor, de az ár, valamint az ismerősök és a család ajánlása is erősen befolyásolják a döntéshozatalt" - tette hozzá Keresztes Nóra. A legtöbben saját autóval utaznak Horvátországba, csak ötből egy vendég tervez busszal menni, még ennél is kevesebben vonatoznak vagy telekocsiznak. Teli hűtőtáska a strandfelszerelés zászlóshajója A legnépszerűbb programok a strandolás, napozás, a városnézés és a nevezetességek megtekintése, valamint a hajókirándulás és vitorlázás. "A magyar vendégek zöme kimondottan pihenni, feltöltődni érkezik a horvát riviérára, a teljes kikapcsolódás érdekében a tengerparti, pihenős nyaralást keresik" - ismertette a részleteket a marketing menedzser. Az étkezésről a legtöbben félpanziós ellátást kínáló szálláshely választásával gondoskodnak, de sokan felkeresnek helyi éttermeket is, vagy döntenek a kinti élelmiszerüzletek kínálata mellett. A horvát Adriánál vakációzó magyarok kétharmada hűtőtáskával hódítja meg a tengerpartot. A leggyakrabban ásványvízzel, üdítővel és alkohollal tömjük meg a jégládát. Sokan a nassolásra is inkább előre készülnek: visznek magukkal gyümölcsöket, rágcsálnivalókat a strandra. A Balatonon vagy Horvátországban nyaral a magyar? A közvélekedés szerint a balatoni és a horvát nyaralás körülbelül egy árban van. A Szallas.hu foglalási adatai alapján a gyakorlatban ugyan még mindig népszerűbb választás a balatoni nyaralás, de a válaszadók több mint kétharmada inkább a horvát riviérára menne, ha tehetné. A horvát szállásadók szerint a magyar vendégekkel egyébként nincsen probléma, többségük szabálykövetőnek és békésnek tart minket. "Rendőrt még egy magyar vendégre sem kellett hívni a szállásadó partnereink beszámolói alapján, és fellélegezhetünk, honfitársaink nem próbálnak meg fizetés nélkül távozni" - mondta Keresztes Nóra. Ugyanakkor elterjedt rólunk, hogy szűkmarkúan bánunk a borravalóval, általában nem is jattolunk. Top 10 horvát úti cél a magyarok körében 2019 nyarán (a Szallas.hu saját adatbázisa szerint) 1.Crikvenica 2.Vir 3.Zadar 4.Medulin 5.Bibinje 6.Starigrad 7.Pula 8.Rab 9.Malinska 10.Rovinj Legkeresettebb szállástípusok a horvát riviérán a magyarok körében (vendégfelmérés eredményei) 1.Apartman (64%) 2.3 csillagos szálloda (25%) 3.Panzió, vendégház (24%) 4.4 csillagos szálloda (20%) 5.Kemping (8%) 6.Faház (6%) 7.2 csillagos szálloda (5%) 8.5 csillagos szálloda (3%) 9.Villa (2%) 10.Hostel (1%) Úti cél választásának indikátorai a magyarok körében (vendégfelmérés eredményei) 1.Tengerpart közelsége (74%) 2.Ár (53%) 3.Ajánlás: ismerősök, barátok, családtagok tapasztalata, beszámolója (36%) 4.Megközelíthetőség, közlekedés (27%) 5.Távolság (22%) 6.Személyes jó tapasztalat (15%) 7.Környék programlehetőségei (14%) 8.Vendégértékelések, visszajelzések (13%) 9.Családbarát opciók (12%) 10.Valami újdonság felfedezése (6%)
logo_500.png (9.77 kB)
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
P&G | Pesterzsébet | állásinterjú | munkáltató | Mol | űrlap | DIGI | kerítés | Pampers | Csorvási Gazdák | Gáz | pedagógus | Rossmann | Pakisztán | elkóborolt kutyák | pályakezdő | home office | hajgyógyászat | dekoráció | háztervezés | Légzésfigyelő pulzoximéter | takarmány | Jelenlét Ház | Máltai Szeretetszolgálat
|
PARTNEREINK
|