|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Karrier | A MOL-csoport Growww programja friss diplomásokért
KARRIER
MOL: A MOL-csoport Growww programja friss diplomásokért
2019-04-09 15:43 | Black Page Consulting
A Growww tehetséggondozó programot a MOL-csoport azon frissdiplomások számára hozta létre, akik szeretnék pályafutásukat a vezető kelet-közép-európai vállalatnál kezdeni. A MOL-csoport több mint 140 álláshelyet kínál a műszaki, üzleti, informatikai, társadalom- és természettudományi területeken. A programba legfeljebb egyéves munkatapasztalattal rendelkezők jelentkezhetnek, akár a budapesti központba, akár a MOL-csoport tíz országban (Ausztria, Horvátország, Cseh Köztársaság, Magyarország, Olaszország, Norvégia, Lengyelország, Románia, Szlovákia, Szlovénia) működő leányvállalataihoz. Az intenzív, egyéves program során a résztvevőknek lehetőségük nyílik megismerkedni a MOL-csoport tevékenységének minden üzleti és működési területével. A munkahelyi tanulás és a MOL különböző ipari létesítményeibe tett látogatások mellett a fiatal szakemberek strukturált oktatási program keretében sajátíthatják el az ágazatra vonatkozó ismereteket, ami egyben kiváló lehetőség a vállalat vezetőivel való megismerkedésre, a szakmai kapcsolatok építésére. Minden résztvevőt egy mentor támogat, aki szakmai útmutatást és visszajelzést nyújt, valamint segíti a dinamikus, interkulturális munkakörnyezethez való alkalmazkodást. "A Growww program 2007-es indítása óta minden évben több mint hatezer pályázat érkezett be hozzánk. Eddig több mint kétezer jelentkezőt vettünk fel a Growww programba, akiknek 80%-a a vállalatnál folytatta pályafutását. A kiemelt tehetséggondozó programunk folyamatos népszerűsége számomra újabb bizonyíték arra, hogy a MOL a kelet-közép-európai régió egyik legvonzóbb munkáltatója. Globális vállalatként lehetőséget adunk a fiataloknak arra, hogy merjenek nagyot álmodni, és elképzeléseiket meg is tudják valósítani. Meggyőződésem, hogy a vállalat stratégiai átalakításának megkezdésével az innovatív szemléletmód ösztönzése még fontosabbá vált ahhoz, hogy képesek legyünk megfelelni a jövő kihívásainak" - mondta Zdravka Demeter Bubalo, a MOL-csoport HR igazgatója. Az elmúlt évtized során a Growww program széles körű elismerést kapott, és a vállalat valódi védjegyévé vált. A program a kategóriájában legmagasabb, közel 80%-os megtartási arányt ért el, emellett tavaly jóval az olaj- és gázipari átlag feletti, 40%-os volt a nők aránya a felvettek között.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
Fóliázás | jégkorong | Olaszország | motor | informatikai eszközök | méz | Airbnb | emeletes ágy | elektromos kerékpár | olasz divat | család | coaching | sport | E.ON | dekoráció | játékpiac | gyerekszoba | lámpa | építőipar | Bridgestone Tatabánya | lakáskiadás | terasz | grill | textíliák
|
PARTNEREINK
|