|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | #AddAVéredATrónért 10 napos HBO kampánya
OUTDOOR/INDOOR
HBO: #AddAVéredATrónért 10 napos HBO kampánya
2019-04-05 07:29 |
Óriási siker volt az HBO és a Magyar Vöröskereszt nagyszabású véradási kampánya, amelyen Budapest szerte megmozdultak a rajongók, és hosszú sorokban kígyóztak a véradóhelyszínek előtt, hogy vérüket adják #aTrónért! A Magyar Vöröskereszt előzetes becsléseihez képest 37%-kal többen jelentek meg a kampány 10 napja alatt. Az adataik alapján a vért adók 35%-a korábban még sohasem vett részt ilyen jótékonysági akcióban, sőt, a helyszíni adatok alapján a megjelentek sokkal fiatalabbak voltak, mint általában, így elmondható, hogy a Trónok harca sikeresen megmozgatta óriási rajongótáborát. "Köszönjük a remek együttműködést, remélni sem mertük, hogy ilyen sokan vesznek majd részt a kampányban. Annak pedig kimondottan örülünk, hogy több mint ötszázan életükben először adtak vért, bízunk benne, hogy őket is majd a rendszeres véradóink között üdvözölhetjük. A Magyar Vöröskereszt munkája azonban itt nem ér véget, egész évben várjuk a lelkes segítőket" - mondta Váradi Mariann, a Magyar Vöröskereszt véradásszervezés szakmai vezetője. Egy véradó átlagosan összegyűjtött 450 ml véréből 3-féle vérkészítmény készül, ami 3 beteg gyógyulásához használható fel, így a kampánnyal közel 4500 beteg gyógyulását segíthetjük. "Az HBO Bleed for the Throne globális kezdeményezéséhez Európa-szerte több ország is csatlakozott - Magyarország mellett lengyel, román, cseh, horvát, spanyol és skandináv rajongók vettek részt a kampányban - mindenhol hatalmas sikerrel. Számomra, aki már kapott vért, különösen inspiráló látni, hogy milyen sok lelkes, új, fiatal véradót aktiváltunk Európában. Reménykedem benne, hogy nagy részük rendszeres véradóvá válik. Az HBO Europe teljes csapatának nevében nagyon köszönjük, hogy ennyien álltak a jó ügy mögé!" - mondta Dóczi Melinda, az HBO Europe regionális marketing vezetője. Ugyan Budapesten befejeződött a véradás, május 20-ig országszerte elérhető lesz a véradó kamion, így a résztvevők Trónok harcás karkötőt kapnak a készlet erejéig.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
dekoráció | Airbnb | építőipar | terasz | Bridgestone Tatabánya | lámpa | grill | lakáskiadás | család | elektromos kerékpár | textíliák | Olaszország | jégkorong | E.ON | sport | gyerekszoba | informatikai eszközök | emeletes ágy | olasz divat | coaching | motor | Fóliázás | méz | játékpiac
|
PARTNEREINK
|