|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | E-biznisz | Megújul a Bookline oldala
E-BIZNISZ
Bookline: Megújul a Bookline oldala
2019-03-27 17:43 |
Március 26-tól a Bookline-ra látogatók egy vadonatúj, letisztult oldallal találkozhatnak. A tavaly rendkívül sikeres évet zárt márka a tavaszi megújulás mellett tette le a voksát: interaktív, vásárlóbarát elemekkel várja az olvasókat új, modern felületén. A Bookline 2006-os berobbanása óta várja weboldalán a könyvbarátokat, olvasni szeretőket. Trenddiktáló személyiségével, olvasóbarát megoldásaival az egyik legkedveltebb magyar márkává vált, piacvezetővé nőtte ki magát a könyvpiacon. Az olvasói visszajelzések és a rendszeres márkakutatások alapján többször egyértelműen kiderült, hogy a felhasználók nemcsak szerették az eddigi felületet, de legszívesebben még hosszú évekig nem is változtattak volna rajta - hiszen ilyennek ismerték és szerették meg az elmúlt években. A cég 2019-ben mégis elérkezettnek látta az időt, hogy a folyamatos finomhangolások és apró változtatások után látványosan megújítsa a felületet, és több olyan újragondolt funkciót építsen be az oldalra, ami megkönnyíti a vásárlást és tovább növeli az ügyfélélményt. A sor nem teljes, de lássunk néhány funkciót, ami felhasználóbarát megoldásokat nyújt az olvasni szeretőknek. A megújult kívánságlista funkció abban segít, hogy a kiszemelt könyveket ne kelljen újból és újból előkeresnünk, ide bepakolva mindig elérhető és látható lesz számunkra a kedvenc. Egyszerre több listát is létrehozhatunk, így akár külön alkalmakra is összeállíthatunk egy-egy menüt a kiszemelt olvasnivalókból: készíthetünk listát karácsonyra, szeretteink születésnapjára és egyéb örömteli pillanatokra. A könyveket különböző szempontok alapján listázhatjuk, kívánságainkat másokkal is megoszthatjuk és akár közösen is módosíthatjuk. Sőt, a rendszer szól nekünk, ha egy kívánságlistára került könyv éppen akcióba kerül és olcsóbban elérhető. A kiszemelt könyv termékoldalán pedig megjelennek a könyvhöz kapcsolódó egyéb tartalmak: így például a választott könyv e-könyv és hangoskönyv változata, a műhöz kapcsolódó cd-k, dvd-k és társaik, ha pedig sorozatról van szó, akkor a sorozat többi eleme. Szerencsére a könyvkiadók elképesztő választékot biztosítanak, a Bookline oldalán is több mint 70 000 könyvcím érhető el. És bár a címszám lenyűgöző, ez pont nem könnyíti meg a választást. A választás megkönnyítésére, a vásárlókkal történő folyamatos párbeszéd elősegítésének érdekében a Bookline lehetőséget ad, hogy értékelést adjunk le az olvasott műről. Az olvasók megírhatják és csillagokkal jelezhetik véleményüket az adott könyvről, ezzel megkönnyítve a többiek számára a választást. A vélemények mostantól - ha a felhasználó hozzájárul - megjelennek egy személyre szabható profiloldalon. Rendelésünket a megújult Bookline oldalon lépésről lépésre követhetjük, és percre kész visszajelzést kapunk a csomagunk állapotáról; továbbá korábbi rendeléseinket is átlátható formában követhetjük vissza. A Bookline tavaly rendkívül sikeres évet zárt, a 2016-ban fejlesztett Bookline Busszal 3 díjat is kiérdemelt az Év kereskedője versenyben. Nemcsak Az év kereskedője, de A legjobb multichannel fejlesztés kategória, sőt A legjobb ügyfélélmény kategóriában is az első helyet szerezte meg. A Már egy perc olvasás is élmény elnevezésű, Örkény Egyperceseket bemutató kampány az Aranypenge megmérettetésen ezüst pengét nyert innovatív platformválasztás kategóriában, bronz pengét a filmes megoldások kategóriában és shortlistes lett integrált kategóriában, sőt besöpörte a Prizma kreatív PR díj Ezüst díját is. A KPMG kutatásában a Bookline a Legjobb ügyfélélmény kategóriában ezüst helyezett lett, a tavaly nyitott Bookline Móricz könyvesbolt pedig máris megszerezte Az év kutyabarát helye minősítést.
bl_redesign_fb_idezet_brecht.png (131 kB)
bl_redesign_fb_idezet_delpiero.png (141.08 kB)
bl_redesign_fb_idezet_kazinczy.png (133.5 kB)
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
űrlap | pályakezdő | háztervezés | elkóborolt kutyák | Légzésfigyelő pulzoximéter | takarmány | Jelenlét Ház | Pakisztán | Rossmann | Máltai Szeretetszolgálat | P&G | állásinterjú | munkáltató | Pesterzsébet | home office | pedagógus | Gáz | Csorvási Gazdák | Mol | dekoráció | hajgyógyászat | szív- és érgyógyászat | Pampers | DIGI
|
PARTNEREINK
|