|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Rendezvény | Márciusban ismét Budapest Central European Fashion Week a Várkert...
RENDEZVÉNY
MTI: Márciusban ismét Budapest Central European Fashion Week a Várkert Bazárban
2019-03-27 12:16 |
Március 29. és 31. között rendezik meg a Budapest Central European Fashion Weeket. A Magyar Divat és Design Ügynökség szervezésében megvalósuló esemény három napja alatt mintegy 40 magyar és nemzetközi tervező mutatja be 2019/20 őszi-téli kollekcióját a divatszakma, valamint a nagyközönség számára a Várkert Bazárban. Az eseményen megtekinthetőek lesznek a legutóbbi Milano Fashion Weeken részt vett 8 magyar tervező ruhái mellett más magyar és nemzetközi márkák - többek között a lengyel Neige, a cseh Laformela és az olasz Marco Rambaldi - divatbemutatói is. A kifutón megjelenő kollekciók összeállításában a tervezőknek a Vogue Italia stylistja, Giulio Martinelli nyújt szakmai tanácsadást - olvasható a szervezők MTI-hez eljuttatott közleményében. Mint írják, céljuk, hogy a rendezvény által generált erős nemzetközi szakmai jelenlétnek köszönhetően Budapest a divat régiós központjává váljon. A néhány nap során a Camera Nazionale della Moda Italiana és az ügynökség közös mentorprogramjának képviseletében Budapestre látogatnak az olasz mentorok és showroomok vezetői is, hogy megismerjenek további magyar márkákat is új együttműködési lehetőségek feltérképezéséhez. A divatszakma elé kritikus tükröt tartó Diet Prada két alapítója, Lindsey Schuyler és Tony Liu is részt vesz a divatbemutatókon. Az első sorokban foglal majd helyet a Vogue Hong Kong online szerkesztője, Declan Chan; a Dazed és az Allure újságírója, Kristen Bateman; illetve Hannah Bibb, a New York-i Barneys egykori munkatársa, a profi márkaépítő és stylist is - olvasható a közleményben. Mint Bata-Jakab Zsófiát, a Magyar Divat és Design Ügynökség vezetőjét idézik, az ügynökség célja, hogy bekapcsolja a magyar divat- és designipart a nemzetközi szakmai vérkeringésbe, hosszabb távon pedig régiós divat- és designipari központtá alakítsa Budapestet, ezen keresztül is erősítve az országimázst. "Ennek egyik fontos pillére az olyan, világszinten is nagy érdeklődést kiváltó események szervezése, mint amilyen a Budapest Central European Fashion Week" - mondta, hozzátéve, hogy a hasonló rendezvények arra is lehetőséget adnak, hogy a magyar divatipar szereplői a legkiválóbb nemzetközi szakemberekkel és véleményvezérekkel találkozhassanak, és megoszthassák egymással tapasztalataikat.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
Pampers | Gáz | hajgyógyászat | háztervezés | takarmány | Csorvási Gazdák | Jelenlét Ház | űrlap | dekoráció | Mol | Légzésfigyelő pulzoximéter | Rossmann | home office | állásinterjú | DIGI | Pakisztán | munkáltató | pedagógus | P&G | elkóborolt kutyák | Pesterzsébet | Máltai Szeretetszolgálat | pályakezdő | kerítés
|
PARTNEREINK
|