SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Rendezvény | Márciusban ismét Budapest Central European Fashion Week a Várkert...


MTI: Márciusban ismét Budapest Central European Fashion Week a Várkert Bazárban
2019-03-27 12:16 |



Március 29. és 31. között rendezik meg a Budapest Central European Fashion Weeket.

A Magyar Divat és Design Ügynökség szervezésében megvalósuló esemény három napja alatt mintegy 40 magyar és nemzetközi tervező mutatja be 2019/20 őszi-téli kollekcióját a divatszakma, valamint a nagyközönség számára a Várkert Bazárban.

Az eseményen megtekinthetőek lesznek a legutóbbi Milano Fashion Weeken részt vett 8 magyar tervező ruhái mellett más magyar és nemzetközi márkák - többek között a lengyel Neige, a cseh Laformela és az olasz Marco Rambaldi - divatbemutatói is. A kifutón megjelenő kollekciók összeállításában a tervezőknek a Vogue Italia stylistja, Giulio Martinelli nyújt szakmai tanácsadást - olvasható a szervezők MTI-hez eljuttatott közleményében.

Mint írják, céljuk, hogy a rendezvény által generált erős nemzetközi szakmai jelenlétnek köszönhetően Budapest a divat régiós központjává váljon. A néhány nap során a Camera Nazionale della Moda Italiana és az ügynökség közös mentorprogramjának képviseletében Budapestre látogatnak az olasz mentorok és showroomok vezetői is, hogy megismerjenek további magyar márkákat is új együttműködési lehetőségek feltérképezéséhez.

A divatszakma elé kritikus tükröt tartó Diet Prada két alapítója, Lindsey Schuyler és Tony Liu is részt vesz a divatbemutatókon. Az első sorokban foglal majd helyet a Vogue Hong Kong online szerkesztője, Declan Chan; a Dazed és az Allure újságírója, Kristen Bateman; illetve Hannah Bibb, a New York-i Barneys egykori munkatársa, a profi márkaépítő és stylist is - olvasható a közleményben.

Mint Bata-Jakab Zsófiát, a Magyar Divat és Design Ügynökség vezetőjét idézik, az ügynökség célja, hogy bekapcsolja a magyar divat- és designipart a nemzetközi szakmai vérkeringésbe, hosszabb távon pedig régiós divat- és designipari központtá alakítsa Budapestet, ezen keresztül is erősítve az országimázst. "Ennek egyik fontos pillére az olyan, világszinten is nagy érdeklődést kiváltó események szervezése, mint amilyen a Budapest Central European Fashion Week" - mondta, hozzátéve, hogy a hasonló rendezvények arra is lehetőséget adnak, hogy a magyar divatipar szereplői a legkiválóbb nemzetközi szakemberekkel és véleményvezérekkel találkozhassanak, és megoszthassák egymással tapasztalataikat.








TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!