SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Ügynökség | A Pilkington és a Republic Group folytatja a közös munkát


Republic Group: A Pilkington és a Republic Group folytatja a közös munkát
2019-03-13 14:06 |



A Pilkington és a nyerő szériában lévő, másfél milliárdos árbevételt elérő reklámügynökség 2017 júliusától dolgoznak együtt brand awareness építését célzó projekteken.

A több mint 40 országban jelenlévő Pilkington, 51 gyárával és közel 30 000 alkalmazottjával nyugodt szívvel nevezhető a szélvédők szakértőjének. Olyan autómárkák gyári beszállítója, mint a Ford, a Volvo, a Jaguar vagy a Rolls-Royce. A közel 200 éves múltra visszatekintő vállalat a nagykereskedelmi tevékenység mellett a beszerelésben és a kőfelverősédek okozta autóüveg-javításában egyaránt meghatározó szerepet tölt be a közép- kelet európai régióban.

Takács Péter, a Pilkington Magyarország AGR Hungary Kft. ügyvezető igazgatója és csapata 2017 közepén, több körös hazai- és nemzetközi prezentálást követően választotta ki a Republic Group Winkler Róbert és Bazsó Gábor nevével fémjelzett kreatív koncepcióját. A 100 fős ügynökség feladata ezek után az volt, hogy a stratégia nyomán kidolgozott, több komponensű tartalmak erősítsék az erős alapokon nyugvó márka imázsát és reputációját. Az előző évben az integrált kampány keretein belül új weboldal, RTV- és online megjelenések, valamint célzott Youtube-videósorozatok kerültek előtérbe. A pre roll videókról több mint 500 ezren kattintottak tovább a teljes filmekre, így a videók összes megtekintésszáma a Youtube-on 1.215.160 lett.

"Nagyon örülünk, hogy idén is folytatódik az együttműködésünk a Republic Grouppal. Tavaly számos díjat nyertünk a kampányokkal, ami a kölcsönös bizalomnak, befektetett munkának az eredménye és amire rendkívül büszkék vagyunk mi is. A 2018-as évünket sikeresnek mondhatjuk, így ezt kívánjuk megtartani és erősíteni idén is" - fűzte hozzá Takács Péter, a Pilkington AGR. Hungary ügyvezető igazgatója.

A kampány teljes elérése ennél is magasabb: 11,35 millió volt. A kiemelt időszak aktivitásai, a SEO és keresési projektek együttesen elérték azt a hatékonysági faktort, hogy a piacvezető autóüveggyártó cég szinte mindenhol megjelent.

A tavalyi évben "A Nagy Szélvédőteszt" ugyanekkor többszörös Prizma-, és CMA-díjakat jelentett, erős integrált PR kampányként az év legjobb projektjei közé választották. A projekt erős influencer alapú videós tartalmakkal érte el a potenciális ügyfeleit.

"Tavalyi kedvenc videónk, a Szélvédő vs. Muslicaembert már több mint 435 000-en tekintették meg, illetve a Nagy Szélvédőteszttel elsöprő sikereket értünk el. Az infotainment videósorozatunkat a Republic Group kreatív csapatával és a Client Service Board tagjaival Lengyelországban, a Pilkington szélvédőgyárában forgattunk, Takács Istvánnal, a márka szakértőjével." - árulta el Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója.

A 2018-as év sikerei után a szakértői pozicionálás segítségével idén új awareness építő kampány indult. Az aktivitások ezúttal is márciustól márciusig tartanak.











TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!