|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Logisztika | A divat és a logisztika között sok a párhuzam
LOGISZTIKA
DHL Express: A divat és a logisztika között sok a párhuzam
2019-02-27 09:39 |
Ezt mutatja be egy nemrég készült a DHL Express felmérése, amely ezen kívül a vevők szokásait is vizsgálja. A kutatásban körülbelül 6000 ember vett részt az Egyesült Királyságból, az Egyesült Államokból, Olaszországból, Ausztráliából és Japánból. Az eredmények alapján a brit vásárlók például különösen értékelik a ruhadarabok etikus gyártását, míg a japán fogyasztók a minőséget részesítik előnyben. A vásárlók 15%-a nézi meg a származási helyet; Olaszországban ez a szám akár 41% is lehet. A fogyasztók továbbá szeretnék tudni, hogy milyen hatással van a környezetre a termékek szállítása. A megkérdezettek egynegyedének az is fontos, hogy tisztességes munkakörülmények között készüljenek a ruhák. A divatipar szakértői is úgy vélik, hogy a környezeti hatások és a társadalmi szempontok ismertetése egyre nagyobb szerepet kap, különösen a fiatalok körében. A divatiparban fontos a kreativitás, precizitás, gyorsaság, ez a logisztikára is igaz, mivel a tervezőknek szükségük van arra, hogy kollekcióik időben érkezzenek a kifutóra. Ennek megoldására az ismertebb divatesemények nagy része, többek között a moszkvai, sydney-i Mercedes-Benz Fashion Week és az Amazon Fashion Week Tokyo olyan logisztikai partnerekkel müködik együtt, akik képesek ezt az igényt kielégíteni. A logisztikának nagy szerepe van még a nagyhírű divatszervezetekkel - mint mondjuk a British Fashion Council (BFC) vagy a Camera Nazionale della Moda Italiana (CNMI) - való együttműködésben is. Ennek eredményeként a Council of Fashion Designers of America (CFDA) 2017 októberében a DHL-lel közösen megjelentette a "The Human-Centered Supply Chain" (Emberközpontú ellátási lánc) című tanulmányt, amely a divat jövőjének üzleti modelljeit mutatja be. Hasonló kiadvány a felmérés eredményei alapján kifejlesztett "Designer's Playbook" (Tervezők kézikönyve), amely segít a feltörekvő tervezőknek sikeresen kialakítani üzleti profiljukat. Ezenkívül a logisztikai partnerek támogathatják a fiatal tervezőket, így segítve őket vállalkozásuk nemzetközivé alakításában, ennek következménye akár egy külön kollekció is lehet. Erre jó példa a Vetements cég, amely az együttműködés eredményeként saját kapszulakollekciót készített a DHL-nek a 2018-as tavaszi-nyári kollekciója részeként, melyet a logiszikai szolgáltató saját külső és belső márkaépítésében is hasznosít. Ebből is látszik, hogy a logisztika és divat közötti szoros partnerség kifizetődő, hiszen a legtöbb kapszulakollekció hasonló társulásoknak köszönhetően kerül az üzletek polcaira.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
táplálékkiegészítő | ebédházhozszállító | Mol | szülési szabadság | home office | vállalkozás | visszajelzés | REGIO JÁTÉK | Mol-csoport | E.ON | álláskeresés | Profession.hu | kutya | CIB Bank | marketing | BMW | mérnök | napelempark | takarítás | Euromoney | Prima Primissima | állásjelentkezés | frissdiplomás | szilva
|
PARTNEREINK
|