SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Szponzoráció | Az ALDI a legnagyobb magyar női futóesemény főszponzora


Aldi: Az ALDI a legnagyobb magyar női futóesemény főszponzora
2019-02-25 21:39 | Solutions Communications Kft.



Az ALDI immár ötödik alkalommal támogatja a Női Futógálát, az ország legnagyobb női futóünnepét.

A tavaly már ALDI Női Futógála néven megrendezett esemény több mint 8500 sportolni vágyót, közülük közel 900 iskolást vonzott a budapesti Népligetbe. A szervező Budapest Sportiroda (BSI) és a főszponzor ALDI idén még ennél is több résztvevőre számít a május 19-én megrendezésre kerülő eseményen.

A 2019-es ALDI Női Futógálán - amelyre ismét a Népligetben kerül sor - változatos távokon lehet indulni, a 600 méteres családi futástól a 10 kilométerig, egyéniben, párban és váltóban egyaránt, és gyaloglók is nevezhetnek, így minden érdeklődő megtalálhatja a számára ideális versenyszámot. Egy futó akár több távon is indulhat, így három részletben akár 17 kilométer is teljesíthető. Az 5 és 10 kilométeres távokra felkészítő program is indul, amelyre a BSI honlapján lehet feliratkozni. Az ALDI Női Futógála minden résztvevője érmet kap a táv teljesítéséért.

Az ALDI Női Futógála több éves fennállása alatt bizonyította, hogy a futás mindenki számára élvezetes sport, nincs felső korhatár. Bár tavaly a résztvevők zöme a 25-40 év közötti korosztályt képviselte, a legidősebb futó hölgy 79 évesen teljesítette a távot, míg a gyaloglók között akadt 81 éves is. A legnépszerűbb táv minden évben az öt kilométeres - a résztvevők közel egyharmada ezt választja -, második a 10 kilométeres, amelyen tavaly több mint kétezren indultak. Sokan babakocsit tolva futottak, és az óvodáskorosztály képviselői is szívesen kocogtak anyukájuk mellett. A rendezvény nem csupán Budapestről vonzza a résztvevőket, a környező települések mellett többek közt Székesfehérvárról és Tatabányáról is szép számmal érkeztek indulók.

Az országszerte immár 138 üzlettel rendelkező ALDI elkötelezett a sport és az egészséges életmód mellett, széles választékot kínál friss, szezonális zöldségekből és gyümölcsökből, illetve egészséges sütési és főzési alapanyagokból.

Az áruházlánc New Lifestyle sajátmárkája alatt csökkentett zsír-, cukor- és szénhidrát-tartalmú terméket kínál, amelyek szintén hozzájárulnak a vásárlók egészséges életmódjához. Az ALDI természetesen gondol az ételintoleranciával érintettekre is, számukra az Enjoy Free! termékcsalád több mint 100 féle glutén- és laktózmentes megoldást jelent. Mindemellett az áruházlánc kínálatában a futástól a síelésen át a beltéri edzésekhez, vagy gyógytornához szükséges kiegészítőkig rendszeresen megjelennek sporteszközök és sportruházati termékek is, az ALDI-tól megszokott kiváló ár-érték arányban.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!