|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Szponzoráció | Az ALDI a legnagyobb magyar női futóesemény főszponzora
SZPONZORÁCIÓ
Aldi: Az ALDI a legnagyobb magyar női futóesemény főszponzora
2019-02-25 21:39 | Solutions Communications Kft.
Az ALDI immár ötödik alkalommal támogatja a Női Futógálát, az ország legnagyobb női futóünnepét. A tavaly már ALDI Női Futógála néven megrendezett esemény több mint 8500 sportolni vágyót, közülük közel 900 iskolást vonzott a budapesti Népligetbe. A szervező Budapest Sportiroda (BSI) és a főszponzor ALDI idén még ennél is több résztvevőre számít a május 19-én megrendezésre kerülő eseményen. A 2019-es ALDI Női Futógálán - amelyre ismét a Népligetben kerül sor - változatos távokon lehet indulni, a 600 méteres családi futástól a 10 kilométerig, egyéniben, párban és váltóban egyaránt, és gyaloglók is nevezhetnek, így minden érdeklődő megtalálhatja a számára ideális versenyszámot. Egy futó akár több távon is indulhat, így három részletben akár 17 kilométer is teljesíthető. Az 5 és 10 kilométeres távokra felkészítő program is indul, amelyre a BSI honlapján lehet feliratkozni. Az ALDI Női Futógála minden résztvevője érmet kap a táv teljesítéséért. Az ALDI Női Futógála több éves fennállása alatt bizonyította, hogy a futás mindenki számára élvezetes sport, nincs felső korhatár. Bár tavaly a résztvevők zöme a 25-40 év közötti korosztályt képviselte, a legidősebb futó hölgy 79 évesen teljesítette a távot, míg a gyaloglók között akadt 81 éves is. A legnépszerűbb táv minden évben az öt kilométeres - a résztvevők közel egyharmada ezt választja -, második a 10 kilométeres, amelyen tavaly több mint kétezren indultak. Sokan babakocsit tolva futottak, és az óvodáskorosztály képviselői is szívesen kocogtak anyukájuk mellett. A rendezvény nem csupán Budapestről vonzza a résztvevőket, a környező települések mellett többek közt Székesfehérvárról és Tatabányáról is szép számmal érkeztek indulók. Az országszerte immár 138 üzlettel rendelkező ALDI elkötelezett a sport és az egészséges életmód mellett, széles választékot kínál friss, szezonális zöldségekből és gyümölcsökből, illetve egészséges sütési és főzési alapanyagokból. Az áruházlánc New Lifestyle sajátmárkája alatt csökkentett zsír-, cukor- és szénhidrát-tartalmú terméket kínál, amelyek szintén hozzájárulnak a vásárlók egészséges életmódjához. Az ALDI természetesen gondol az ételintoleranciával érintettekre is, számukra az Enjoy Free! termékcsalád több mint 100 féle glutén- és laktózmentes megoldást jelent. Mindemellett az áruházlánc kínálatában a futástól a síelésen át a beltéri edzésekhez, vagy gyógytornához szükséges kiegészítőkig rendszeresen megjelennek sporteszközök és sportruházati termékek is, az ALDI-tól megszokott kiváló ár-érték arányban.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
Gáz | Pakisztán | Jelenlét Ház | home office | P&G | űrlap | Légzésfigyelő pulzoximéter | háztervezés | vállalkozás | pályakezdő | hajgyógyászat | Máltai Szeretetszolgálat | Rossmann | DIGI | Skoda Auto | Pesterzsébet | munkáltató | takarmány | Pampers | elkóborolt kutyák | Csorvási Gazdák | Mol | dekoráció | pedagógus
|
PARTNEREINK
|