|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Eltűnnek az egyszer használatos műanyag táskák a dm-ből
KERESKEDELEM
drogerie markt : Eltűnnek az egyszer használatos műanyag táskák a dm-ből
2019-02-19 09:04 |
Az egyszer használatos műanyag táskák utolsó darabjait is száműzi boltjaiból a dm 2019. januártól. Az üzletekben egyéb alternatívákat kínálnak a vásárlóknak, s arra buzdítják őket, hogy minden vásárláskor vigyék magukkal saját bevásárlótáskáikat. A műanyag bevásárlótáskák a figyelem középpontjába kerültek az utóbbi években, a tengerekben úszó szeméthegyek képei bejárták a világot. A műanyag zacskók visszaszorításának terén a dm már eddig is több fontos lépést tett: az ingyenes szatyrokat két lépésben megszüntette, 2011-ben a nagyméretű, tavaly a kisméretű ingyenes táskái is eltűntek, 2019 januárjától pedig nem lesznek elérhetők az üzletekben a megvásárolható műanyag egyszer használatos táskák sem. A dm alternatívaként papírtáskát ajánl a vásárlóknak, amelynek árát januártól csökkentik, illetve többször használatos pamuttáskát és a nagy teherbírású permanent táskákat kínálnak. A pamuttáskákra való áttérést ösztönzi a dm azzal is, hogy az elhasználódott darabokat szimbolikus 1 forintért újra cserélik a boltokban. A papírtáskába kialakításának köszönhetően könnyű belepakolni és rendkívül strapabíró. Újrahasznosított papírból készül, előállítása környezetkímélő, s mivel komposztálható, bio hulladék gyűjtésére is alkalmas. Később a táska ismét visszakerülhet az újra hasznosítási körforgásba. A nagy teherbírású permanent táska 80 százalékban újrahasznosított műanyagból áll, 100 százalékban újra visszavezethető az újrahasznosítás folyamatába. Két méretben kapható és a dm márkáihoz illő, trendi design-elemek díszítik. A dm gazdasági közösségként kiemelt területként kezeli a környezettudatosságot, döntési folyamataiban fontos szerepe van a fenntarthatóságnak, és a tudatos vásárlói magatartás segítésének. Ez a vevők számára leginkább a választékon keresztül érzékelhető: bio és környezetbarát termékek széles választékát kínálja a drogéria, évek óta foglalkoznak a termékek csomagolásának optimalizálásával. Papír csomagolásainak nagy részét újrahasznosított vagy FSC minősítésűre cserélte a vállalat, a termékeken zöld lóhere szimbólum segít tájékozódni a vásárlóknak a termék jellemzőiről. Új receptúrák segítségével sikerült elérni, hogy a saját márkás termékek ma már szinte egyáltalán nem tartalmaznak nem feloldható mikrorészecskéket ("mikroműanyagot").
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
Pampers | Mol | Pesterzsébet | munkáltató | home office | P&G | Skoda Auto | pályakezdő | dekoráció | űrlap | DIGI | hajgyógyászat | Rossmann | Jelenlét Ház | Máltai Szeretetszolgálat | Gáz | Csorvási Gazdák | Légzésfigyelő pulzoximéter | takarmány | elkóborolt kutyák | pedagógus | háztervezés | vállalkozás | Pakisztán
|
PARTNEREINK
|