SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Hirdető/márka | Az Allianz Hungária a legjobb a biztosítási piacon


Allianz: Az Allianz Hungária a legjobb a biztosítási piacon
2019-01-29 16:34 |



A KPMG legfrissebb, 2018 év végén közzétett magyarországi kutatása során több mint 3000 fogyasztót kérdeztek meg az elmúlt fél évben történt vásárlásaikról.

A felmérés egy nemzetközileg közel egy évtizede alkalmazott módszertan szerint vizsgálta meg nyolc iparág szereplőit. A kutatás arra fókuszált, hogy miért és hogyan alakulnak ki az ügyfelek fejében a pozitív élmények. A felmérés eredménye alapján a hazai biztosítási piacon az Allianz lett a legszerethetőbb márka.

A KPMG ügyfélélményt vizsgáló reprezentatív felméréséből az derült ki, hogy egyre tudatosabbak az ügyfelek és egyre inkább fontos számukra az ügyfélélmény. A kutatás hat szempont szerint mérte a legnagyobb márkák fogyasztói megítélését Magyarországon. A kiemelkedő ügyfélélményt nyolc különböző szektorban mérték, végül ötven márka került a legjobbak közé, ezekből a biztosítók kategóriájában az Allianz Hungária az első helyen végzett.

A felmérés rámutatott arra, hogy a magyar fogyasztók többségénél az ár, illetve az ár-érték arány az egyik legfontosabb szempont, azonban lassan a vásárlási ügyfélélmény is kezd egyre nagyobb szerepet játszani a döntésben.

A kutatás során összesen háromezer embert kérdeztek meg, akiknek az elmúlt fél évben konkrét fogyasztói tapasztalatuk volt az adott cégekkel kapcsolatban, valamint további 30 ezer márkaértékelést gyűjtöttek be online kérdőíveken. A "Customer Experience Excellence Report" a következő hat megközelítésből elemezte az ügyfélélményt az egyes márkák esetében:
 
  • Ügyfélismeret: ismerje alaposan ügyfelei speciális igényeit, alkalmazkodjon hozzájuk és legyen képes érzelmi kötődést kialakítani
  • Elvárások: feleljen meg a megelőlegezett bizalomnak, illetve teljesítse túl a márkával szembeni ügyfélelvárásokat.
  • Idő és erőfeszítés: értékelje az ügyfelei idejét, fordítson kellő időt és energiát rájuk, gyorsan reagáljon a megkeresésekre és törekedjen a felesleges bürokrácia megszüntetésére.
  • Integritás: a márka értékeivel összhangban működjön a szervezet, hitelességet és megbízhatóságot közvetítve.
  • Megoldás: ismerje fel és lássa be, ha valami probléma merül fel szolgáltatásával vagy termékével kapcsolatban, és javítsa ki. Ha az ügyfél azt tapasztalja, hogy őszintén bocsánatot kérnek tőle, akkor a vásárlás pozitív élmény maradhat.
  • Empátia: legyen empatikus ügyfeleivel, hiszen az empatikus magatartás nagyban hozzájárul az ügyfélélményhez.








TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!