SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Hirdető/márka | 2018 legeredményesebb márkaoldalai a Facebookon


SocialBakers : 2018 legeredményesebb márkaoldalai a Facebookon
2019-01-18 07:17 | Kraftwork



A Socialbakers auditált Facebook-országriportja szerint 2018-ban ismét a Kraftwork Reklámmanufaktúra által készített márka tartalmak mozgatták meg leginkább a közösségi média közönségét.

A Socialbakers hónapról hónapra 51 európai országban vizsgálja a márkaoldalak tevékenységét, valamint rangsorolja a Facebookon legtöbb interakciót elérő márkaposztokat. Az oldal éves összesítése alapján 2018-ban a hazai ügynökségek közül legtöbbször, összesen 5 alkalommal a Kraftwork Reklámmanufaktúra által kezelt Facebook oldalak posztjai érték el a legnagyobb interakciószámot Magyarországon.

"A social felületeken tapasztalt változások folyamatos kihívást jelentenek, hogy miként érjük el a felhasználókat, ezért különösen büszkék vagyunk arra, hogy márkaposztjainkkal sorozatban harmadik éve sikerült a legtöbb felhasználót aktivizálnunk, ezzel a legtöbb Facebook elsőséget elhoznunk. Ráadásul a Pöttyössel ismét 100 ezer feletti interakciószámot értünk el, amely nagyon jó eredménynek számít" - mondta Naszály Ferenc, a Kraftwork digitális üzletágvezetője.

A legtöbb elsőséget - szám szerint ötöt - a Kraftwork által menedzselt oldalak, a Pöttyös Túró Rudi (4) és a Milli (1) gyűjtötte be 2018-ban. Az összes dobogós helyezést tekintve holtverseny alakult ki, a Kraftwork által kezelt két oldal, valamint a Mediator menedzselte Lidl Magyarország nyolc-nyolc esetben került be a Top3-ba. A Vamosi Milano hét, a Coop üzletlánc (Sky Marketing Communications) négy, míg a JYSK csapata (inhouse) két dobogós helyezésnek örülhetett tavaly. Az ERSTE Bank Hungary (Cluso), a SPAR Magyarország (Greenroom), az eMAG Magyarország (Neo Interactive), a MOL (Neo Interactive), a Gyermelyi (Tricky Communications), az ALDI Magyarország (Forward Digital Works) és a The Body Shop (Morpho Communications) oldal egy-egy alkalommal került a legjobb három közé. A legjobban a Pöttyös Túró Rudi és az ERSTE Bank Hungary mozgósította a Facebookos közönséget, a két oldal egy-egy posztja 100 ezer feletti interakciószámot ért el.








TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!