|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Hugo Boss a citylightokon
OUTDOOR/INDOOR
HUGO BOSS : Hugo Boss a citylightokon
2018-12-14 12:59 | JCDecaux
Illatozó budapesti citylightokon népszerűsíti új parfümjeit a Hugo Boss. A JCDecaux megoldása most debütál a magyar köztereken. Most még csak kipróbálni lehet, a közeljövőben viszont akár a buszon utazva vásárolhatjuk meg azt a parfümöt, amelybe a megállóban várakozva szimatolhatunk bele. A kültéri hirdetések globális nagyágyúja, a JCDecaux ugyanis Budapestre is elhozta az "illatosított citylight"-ot, amelyet december elejétől két frekventált fővárosi helyszínen, a Westend-ben és a Széna téren bárki kipróbálhat. A vizualitás dominálta hirdetési piacon kifejezetten üde színfolt az orrunkat középpontba helyező, innovatív hirdetési megoldás. Miközben zárt térben már nem számít formabontónak, a köztereken csak az utóbbi időben indult meg erőteljesebb mozgolódás. Az "illatosított citylight"-ok terén úttörő szerepet tölt be a JCDecaux, amely több sikeres "illatkampányt" menedzselt már, főleg a tengerentúlon. Ezek célkeresztjében leginkább kozmetikai szerek álltak, de mosóporok vagy akár friss péksütemények esetében is felmerült az illatfaktor - nem is véletlenül. Míg érzékszerveink fontossági sorrendjében az orrunk az utolsó előtti helyen pironkodik ugyan, az illatok felismerésében viszont jók vagyunk: ezen a téren sokkal kevésbé van helye a kételynek, mint a látás vagy a hallás esetében, amikor inkább hajlamosak vagyunk bizonytalankodni. Ameddig elérkezik a pillanat, hogy vásárolhatunk az innovatív utcabútorokba rejtett, az utcán kipróbálható illatszerekből, a Westend-ben és a Széna téren kipróbálható a parfümadagoló citylight. A két berendezésben infraszenzor érzékeli, hogy valaki bedugja a kezét, ennek hatására pedig egy mechanikus szerkezet aktiválja a beszerelt Boss The Scent teszterparfüm tetejét. A Hugo Boss Jamie Dornan és Birgit Kos illatnagykövetek által életre keltett kampánya arra ösztönöz bennünket, hogy szakadjunk el a monitortól, inkább bízzuk magunkat érzékeinkre. A Primőr Kozmetikai Kft. által megrendelt kampányt a JCDecaux fejlesztette és valósította meg.
hugo boss02_jcdecaux.jpg (791.04 kB)
hugo boss_01_jcdecaux.jpg (196.49 kB)
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
terasz | méz | lámpa | család | elektromos kerékpár | textíliák | Knorr-Bremse | Olaszország | építőipar | olasz divat | Pesterzsébeti Mentőállomás | Airbnb | informatikai eszközök | sport | E.ON | Fóliázás | grill | lakáskiadás | jégkorong | coaching | motor | játékpiac | dekoráció | Bridgestone Tatabánya
|
PARTNEREINK
|