|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Sikeres három évet zárt a Lidl Beszállítói Akadémia
KERESKEDELEM
Lidl: Sikeres három évet zárt a Lidl Beszállítói Akadémia
2018-11-27 15:30 | Trinity Communications
2016-os elindítása óta közel félezer kis- és középvállalat összesen 719 képviselője vett részt a diszkontlánc "Lidl Beszállítói Akadémia" elnevezésű rendezvénysorozatán. Ezeken az eseményeken a hazai termelők és beszállítók a szakmai szervezetek képviselőinek segítségével pontos képet kaphattak az egyes területek helyzetéről, a fejlődési lehetőségekről, valamint közvetlenül egyeztethettek a Lidl munkatársaival, hogy miként válhatnak az áruházlánc beszállítóivá. A Lidl Beszállítói Akadémia indulása óta összesen tíz rendezvény valósult meg, ahol egy-egy adott iparág aktualitásait az adott piacot a legjobban ismerő szakértő előadók vázolták fel. A Lidl célja egy olyan fórum megteremtése volt, ahol a résztvevők kötetlenebb formában tájékozódhatnak lehetőségeikről, releváns információkat kaphatnak a saját termékükre jellemző piaci trendekről, illetve helyben megvitathatják a felmerült kérdéseket. A Lidl számára fontos volt az is, hogy ezen a fórumon a résztvevők tudatában legyenek a jogszabályi hátterekkel, a piaci lehetőségekkel, és tájékoztatás kapjanak az áruházláncról is, mint termékeik lehetséges átvevőjéről. Az idei évben egy-egy alkalommal a bio és a prémium élelmiszerek tematikájában tartottak előadásokat. Az elmúlt években a szépségápolási, a zöldség-gyümölcs és csomagolt magvas termékek, a tisztítószerek, valamint a friss húsok köré szerveződtek az előadások. A rendezvényeken három év alatt közel 500 beszállító, illetve potenciális partner vett részt, melynek eredményeként további termékekkel bővülhetett a Lidl áruházak hazai áruk köre. A Beszállítói Akadémia sorozat a "Lidl a magyar beszállítókért" programjához kapcsolódik, amelynek célja, hogy növelje az áruházlánc termékei körében a magyar áruk arányát, és támogassa a hazai termelők itthoni, illetve nemzetközi jelenlétét. A programnak köszönhetően mára több, mint 2500 hazai termék közül válogathatnak a vásárlók, a magyar áruk pedig jelentős közel 60 százalékos arányban vannak jelen az áruházlánc polcain. "A hazai termékek forgalmazása, ezáltal a magyar beszállítókkal való együttműködés mindig is fontos volt a vállalat számára. Célunk, hogy jó minőségű magyar termékeket kínáljunk a vásárlóinknak, és megbízható üzleti partnerként álljunk a magyar termelők mellett, mindezzel támogatva a hazai gazdaság fejlődését és versenyképességét" - tette hozzá Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
hajgyógyászat | Csorvási Gazdák | szív- és érgyógyászat | Pakisztán | DIGI | pályakezdő | Pesterzsébet | home office | elkóborolt kutyák | Jelenlét Ház | dekoráció | űrlap | takarmány | állásinterjú | pedagógus | munkáltató | Pampers | P&G | háztervezés | Rossmann | Légzésfigyelő pulzoximéter | Mol | Máltai Szeretetszolgálat | Gáz
|
PARTNEREINK
|