SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Sikeres három évet zárt a Lidl Beszállítói Akadémia


Lidl: Sikeres három évet zárt a Lidl Beszállítói Akadémia
2018-11-27 15:30 | Trinity Communications



2016-os elindítása óta közel félezer kis- és középvállalat összesen 719 képviselője vett részt a diszkontlánc "Lidl Beszállítói Akadémia" elnevezésű rendezvénysorozatán.

Ezeken az eseményeken a hazai termelők és beszállítók a szakmai szervezetek képviselőinek segítségével pontos képet kaphattak az egyes területek helyzetéről, a fejlődési lehetőségekről, valamint közvetlenül egyeztethettek a Lidl munkatársaival, hogy miként válhatnak az áruházlánc beszállítóivá.

A Lidl Beszállítói Akadémia indulása óta összesen tíz rendezvény valósult meg, ahol egy-egy adott iparág aktualitásait az adott piacot a legjobban ismerő szakértő előadók vázolták fel. A Lidl célja egy olyan fórum megteremtése volt, ahol a résztvevők kötetlenebb formában tájékozódhatnak lehetőségeikről, releváns információkat kaphatnak a saját termékükre jellemző piaci trendekről, illetve helyben megvitathatják a felmerült kérdéseket. A Lidl számára fontos volt az is, hogy ezen a fórumon a résztvevők tudatában legyenek a jogszabályi hátterekkel, a piaci lehetőségekkel, és tájékoztatás kapjanak az áruházláncról is, mint termékeik lehetséges átvevőjéről. Az idei évben egy-egy alkalommal a bio és a prémium élelmiszerek tematikájában tartottak előadásokat. Az elmúlt években a szépségápolási, a zöldség-gyümölcs és csomagolt magvas termékek, a tisztítószerek, valamint a friss húsok köré szerveződtek az előadások. A rendezvényeken három év alatt közel 500 beszállító, illetve potenciális partner vett részt, melynek eredményeként további termékekkel bővülhetett a Lidl áruházak hazai áruk köre.

A Beszállítói Akadémia sorozat a "Lidl a magyar beszállítókért" programjához kapcsolódik, amelynek célja, hogy növelje az áruházlánc termékei körében a magyar áruk arányát, és támogassa a hazai termelők itthoni, illetve nemzetközi jelenlétét. A programnak köszönhetően mára több, mint 2500 hazai termék közül válogathatnak a vásárlók, a magyar áruk pedig jelentős közel 60 százalékos arányban vannak jelen az áruházlánc polcain.

"A hazai termékek forgalmazása, ezáltal a magyar beszállítókkal való együttműködés mindig is fontos volt a vállalat számára. Célunk, hogy jó minőségű magyar termékeket kínáljunk a vásárlóinknak, és megbízható üzleti partnerként álljunk a magyar termelők mellett, mindezzel támogatva a hazai gazdaság fejlődését és versenyképességét" - tette hozzá Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!