SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Milliárdos forgalom a food truckoknál


Food Truck Show Hungary: Milliárdos forgalom a food truckoknál
2018-11-27 11:31 | Positive Communications



Összesen több mint másfél milliárdos forgalommal zárják az évet a hazai food truckosok.

2018-ban 250 rendezvénynapon összesen 750 ezer embert szolgált ki 150 kocsi, amelyekből több mint kétmillió terméket adtak el csak ebben az évben. A Food Truck Show Hungary Kft. Ennek köszönhetően a tavalyi évben megrendelt étkeztetések dupláját realizálta, ami 1,8 milliárdos forgalmat jelent a food truckok számára.

Már most látszik, hogy sikerekben gazdag 2018-as évet zár majd a truckokat egybegyűjtő Food Truck Show Hungary Kft. A rendezvények mellett a cég életében egyre fajsúlyosabb szerepet játszik a catering szolgáltatás, amelynek nagy előnye, hogy a megszokotthoz képest újszerűbb, frissebb gasztronómiai választékot kínálnak. Ráadásul mobilitásuk révén az ország bármely szegletébe könnyedén eljutnak a komplett konyhai technológiával felszerelt egységeikkel.

A Food Truck Cateringben rejlő lehetőséget már olyan nagy cégek is felismerték, mint az Opel, a Ford és a Telekom. Emellett sokan már egy 50 fős csapat számára, akár esküvőre vagy születésnapra is igénybe vették a szolgáltatást.

"A 2018-as év nemcsak a megnövekedett kereslet szempontjából volt átütő. A food truck szcénában egyre többen kínálnak egzotikus ízvilágú ételeket is, a BBQ soha nem látott népszerűségnek örved, de a topp termékek között még mindig élen jár a hamburger."- értékelte a 2018-as évet Vad-Horváth Zoltán, a Magyar Street Food Egyesület elnöke és a Food Truck Show főszervezője.

A céget és az egyesületet egyaránt meghatározza a műanyagmentességre és a környezettudatosságra való törekvés: a tányérok, poharak, evőeszközök papírból, vagy egy műanyag hatású, növényi rostokból készült anyagból, az un. PLA-ból (poly lactic acid) készülnek. 2019-től pedig kizárólag alternatív, környezetbarát eszközökkel dolgoznak majd.

A Food Truck Show példáját követve már az egyik legnagyobb áruházlánc is lépéseket tett a környezettudatosság felé, emellett a Heineken és a Sziget Kulturális Menedzser Iroda Kft. által szervezett fesztiválok, a Sziget, a VOLT és a Balaton Sound is zöld útra lépett.










TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!