|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Milliárdos forgalom a food truckoknál
OUTDOOR/INDOOR
![]() ![]()
Food Truck Show Hungary: Milliárdos forgalom a food truckoknál
2018-11-27 11:31 | Positive Communications
Összesen több mint másfél milliárdos forgalommal zárják az évet a hazai food truckosok. 2018-ban 250 rendezvénynapon összesen 750 ezer embert szolgált ki 150 kocsi, amelyekből több mint kétmillió terméket adtak el csak ebben az évben. A Food Truck Show Hungary Kft. Ennek köszönhetően a tavalyi évben megrendelt étkeztetések dupláját realizálta, ami 1,8 milliárdos forgalmat jelent a food truckok számára. Már most látszik, hogy sikerekben gazdag 2018-as évet zár majd a truckokat egybegyűjtő Food Truck Show Hungary Kft. A rendezvények mellett a cég életében egyre fajsúlyosabb szerepet játszik a catering szolgáltatás, amelynek nagy előnye, hogy a megszokotthoz képest újszerűbb, frissebb gasztronómiai választékot kínálnak. Ráadásul mobilitásuk révén az ország bármely szegletébe könnyedén eljutnak a komplett konyhai technológiával felszerelt egységeikkel. A Food Truck Cateringben rejlő lehetőséget már olyan nagy cégek is felismerték, mint az Opel, a Ford és a Telekom. Emellett sokan már egy 50 fős csapat számára, akár esküvőre vagy születésnapra is igénybe vették a szolgáltatást. "A 2018-as év nemcsak a megnövekedett kereslet szempontjából volt átütő. A food truck szcénában egyre többen kínálnak egzotikus ízvilágú ételeket is, a BBQ soha nem látott népszerűségnek örved, de a topp termékek között még mindig élen jár a hamburger."- értékelte a 2018-as évet Vad-Horváth Zoltán, a Magyar Street Food Egyesület elnöke és a Food Truck Show főszervezője. A céget és az egyesületet egyaránt meghatározza a műanyagmentességre és a környezettudatosságra való törekvés: a tányérok, poharak, evőeszközök papírból, vagy egy műanyag hatású, növényi rostokból készült anyagból, az un. PLA-ból (poly lactic acid) készülnek. 2019-től pedig kizárólag alternatív, környezetbarát eszközökkel dolgoznak majd. A Food Truck Show példáját követve már az egyik legnagyobb áruházlánc is lépéseket tett a környezettudatosság felé, emellett a Heineken és a Sziget Kulturális Menedzser Iroda Kft. által szervezett fesztiválok, a Sziget, a VOLT és a Balaton Sound is zöld útra lépett. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
LED-lámpák | gázkészülék | retinol | kávékapszula | bőrápolás | Centrál Színház | inkontinencia | hegesztőpajzs | hőmérséklet | Iskolaszer | társ | alumíniumkerítés | tartálykutatás | szivattyú | bónuszrendszer | Liszt Ferenc Kamarazenekar | Vizelettartás | Knorr-Bremse | párásító | KunlunChem | hajópadló | lakásfelújítás | tudás | autódekoráció
![]() |
PARTNEREINK
|