SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Járműipar | Nőttek a BMW Group eladásai


BMW: Nőttek a BMW Group eladásai
2018-11-09 06:46 |



A BMW Group stabil értékesítési növekedéssel zárta 2018 első háromnegyed évét.

A bajor prémiumgyártó eladásai szeptemberben, valamint a január és szeptember közötti időszakban is túlszárnyalták az előző esztendő értékesítési teljesítményét, amelyet a vállalatcsoport kilencedik hónapban átadott 14 559 darab hálózatról tölthető modellje is nyomatékosít.

A 2018 januárja és szeptembere között eltelt kilenc hónapban a BMW Group világszerte 1 834 810 darab új autót adott át ügyfeleinek, amely a 2017-ben regisztrált mutató tükrében - a főbb piacok némelyikén jelentkező gazdasági nehézségek ellenére is - 1,3 százalékos abszolút fejlődést jelent. Szeptemberben, amely az iparágban hatályba léptetett környezetvédelmi szigorítás következtében átmeneti változékonyságot hozott, a vállalatcsoport csupán 0,8 százalékkal múlta alul egy évvel korábbi értékesítési eredményét: világszerte eladott 237 781 darab új autójával a BMW Group kiegyensúlyozottan követi a nyereséges tömegtermelés fenntartását is hangsúlyba hozó üzletpolitikáját.

"Az egyedi kihívások összességével telített piaci helyzet ellenére is stabil értékesítési eredményt értünk el" - nyilatkozta Pieter Nota, a BMW AG igazgatótanácsának BMW-értékesítésért és márkamarketingért felelős tagja. "2018 harmadik negyedévét Európában elsősorban a valós körülmények közötti legdinamikusabb járműhasználat eredményeit vizsgáló, globális szabvány szerint működő tesztciklus (WLTP - Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure) hatályba léptetése határozta meg, amely szeptemberre átmeneti piaci változékonyságot eredményezett. Az átállásra tökéletesen felkészültünk, hiszen gyakorlatilag a tömegtermelésben kínált összes modellünk WLTP-képes" - folytatta. "Értékesítési teljesítményünk egyik legkiválóbb mutatója továbbra is a hálózatról tölthető portfóliónkat övező töretlen kereslet. Szeptemberben több tisztán elektromos meghajtású és plug-in hibrid hajtáslánccal szerelt gépkocsit adtunk át ügyfeleinknek, mint eddig bármelyik önálló hónapban, a január és szeptember közötti kilenc hónapra vetítve pedig ezen modelljeinkkel több mint 40 százalékkal múltuk felül a tavalyi esztendő hasonló időszakában regisztrált értéket. Jó úton haladunk azon kitűzött célunk felé, hogy az idei év végére hálózatról tölthető modellpalettánk tagjaival átlépjük az egy esztendőn belül értékesített 140 ezres darabszámot" - tette hozzá a BMW AG igazgatótanácsának BMW-értékesítésért és márkamarketingért felelős tagja.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!