SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Ügynökség | Pr-Oscart nyert a Noguchi


Noguchi: Pr-Oscart nyert a Noguchi
2018-09-19 14:40 |



A Noguchi Porter Novelli idén két kampánnyal került fel a Nemzetközi PR Szövetség (IPRA) Golden World Award shortlistjére, és az egyikkel meg is nyerte a "pr-Oscarként" ismert elismerést.

Az LG-nek kidolgozott OLED TV-bevezető kampány, a "Mint kép a falon" a világversenyen elhozta a legjobb termékbevezetés kategória díját.

A Noguchi másik pályázata, a Coca-Cola Magyarországnak fejlesztett ismeretterjesztő-szemléletformáló kampány, az élelmiszercímkék megértését támogató Okoscímke program az élelmiszer és ital kategóriában került a világ legjobbjai, a 176 döntős pályázat közé.

"Nagyon örülünk és büszkék vagyunk rá, hogy elnyertük a Noguchi történetének hetedik Golden World Awardját," mondta Szántó Balázs, a Noguchi ügyvezető partnere. "Tizennyolcadik éve indulunk a világ egyik legrangosabb pr-versenyén, édes teher, hogy erről úgy emlékezünk meg: új polcot kell csináltatnunk a büszkeségfalra. Köszönjük a bizalmat a Coca-Cola Magyarországnak és az LG-nek, és köszönöm a remek munkát a kampányokat kidolgozó kollégáimnak."





noguchi.jpg (135.05 kB)






TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!