SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Hat éve sikeres a SPAR partner program


SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.: Hat éve sikeres a SPAR partner program
2018-09-14 14:53 | KRQ Communications



A SPAR népszerű és eredményes üzleti modelljéhez mára 158 franchise üzlet tartozik, az üzletág éves forgalma közel 36 milliárd forint és mintegy 1500 embernek ad munkát.

A SPAR partner program népszerű és eredményes üzleti modell. A SPAR franchise szövetségéhez idén szeptember elsejével már 158 üzlet csatlakozott, egy év alatt 25 eladóhellyel bővült a hálózat.

A bővülésnek köszönhetően új SPAR partnerüzletek várják a vásárlókat Budapesten, Adonyban, Dunaújvárosban, és Pétfürdőn, illetve SPAR express nyílt a maglódi, nyékládházi, nyíregyházi és a váci OMV töltőállomásokon, ahol a megszokott SPAR-minőséggel fogadják az üzletbe térőket.

A franchise hálózat 2012-ben két üzlettel indult, 2017-ben 142-re emelkedett a csatlakozó partnerek száma, az üzleti modellhez mára 158 franchise egység tartozik. A folyamatos bővülés közben ugrásszerű növekedés mutatkozott 2014 és 2015 között, amikor megháromszorozódott a társult üzletek száma, amelyek legnagyobb része OMV-SPAR express formában működik. A kezdeti forgalom 237 millió forint volt, amely 2017-re megközelítette a 36 milliárd forintot. A forgalom túlnyomó részét, 70%-át a SPAR partner, illetve a SPAR market egységek adják, közel 15 milliárd, illetve 13 milliárd forint értékben. Mindeközben a SPAR franchise program üzletei országszerte mintegy 1500 embernek adnak munkát.

"Az idén hatéves franchise rendszerünk egyértelmű sikertörténet. A magánkereskedők azért csatlakoznak hozzá, mert ennek keretében számos előnyt élvezhetnek: széles áruválasztékot, akár heti hatszori áruszállítást, kiterjedt marketingtámogatást és promóciókat, de a korszerű informatikai rendszert, valamint a SuperShop hűségprogramot is használhatják. Ezen kívül a SPAR saját tulajdonú bicskei húsüzeméből kikerülő, kiváló minőségű, mindig friss és kedvező árú húsok a franchise üzletekben is elérhetőek, újabban pedig az üllői SPAR enjoy. convenience üzemünk kényelmi termékeivel is gazdagíthatják választékukat" - mondta Maczelka Márk, a vállalat kommunikációs vezetője.

A SPAR partner program során a társuló üzletek kisebb-nagyobb mértékben átalakulnak. Az átalakítás legfontosabb szempontja, hogy a vevő ugyanabban a vásárlási élményben és kényelemben részesüljön, mintha saját üzemeltetésű üzletbe tért volna be vásárolni és azt érezze, hogy a személyességet illetően nem változott semmi.

A franchise hálózat bővítése az elkövetkező időszakban is napirenden szerepel a SPAR Magyarország életében, további üzletnyitások várhatóak az elkövetkező időszakban is.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!