|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Támogatás | Adományoz jótékony célra élelmiszert a Tesco
TÁMOGATÁS
TESCO: Adományoz jótékony célra élelmiszert a Tesco
2018-09-07 06:06 | Morpho Communications
Június elején újabb áruházak csatlakoztak a Tesco többszörösen díjazott élelmiszermentő programjához. Az áruházlánc 205 hazai áruházából már 150 ajánlja fel jótékony célra a mindennapi működése során keletkező élelmiszer-felesleget. A Tesco 2018 első fél évében összesen több mint 3435 tonna zöldséget, gyümölcsöt, valamint pékárut juttatott el rászorulókhoz a Magyar Élelmiszerbank Egyesület helyi partnerszervezetein keresztül, közel 500 tonnával többet, mint a tavalyi év azonos időszakában. Az áruházlánc Magyarországon 2014-ben indította el áruházi élelmiszermentő programját, melynek keretében a résztvevő áruházak munkatársai minden munkanap végén összegyűjtik, és szortírozzák a már nem eladható, de még tökéletesen fogyasztható minőségű pékárut, illetve zöldséget és gyümölcsöt, amit másnap reggel az Élelmiszerbank partnerszervezetein keresztül eljuttatnak a bolt környékén élő rászorulóknak. Az élelmiszermentő program kezdete óta a Tesco összesen több mint 13 848 tonna élelmiszert ajánlott így fel jótékony célra. Ez több mint 34, 5 millió adag ételnek megfelelő mennyiség. Jelenleg 150 hazai áruházban zajlik az élelmiszer-felesleg napi szintű felajánlása, közel az összes hipermarket, valamint egyre több kisebb áruház és szupermarket is csatlakozott a programhoz. A Tesco elkötelezett az élelmiszer-pazarlás csökkentésében, így azt a célt tűzte ki maga elé, hogy 2020-ra összes közép-európai áruházát felkészíti az élelmiszer-felesleg jótékony célú felajánlására. Az áruházlánc a napi szintű mentésen kívül számos egyéb módszerrel is harcol az élelmiszer-pazarlás ellen, többek között ezért vezette be tavaly év elején Perfectly Imperfect kínálatát is. A termékcsaláddal a Tesco célja, hogy már a termelőknél segítsen csökkenteni a kidobásra kerülő termények mennyiségét. A kínálatban olyan zöldségek és gyümölcsök szerepelnek, amelyek külseje nem tökéletes, de tápértékük és ízük hibátlan. Az áruházlánc a termékcsalád bevezetése óta több mint 2,2 millió kilogramm Perfectly Imperfect terményt értékesített. Az állandó kínálat (alma, burgonya, sárgarépa) szezonálisan több zöldséggel és gyümölccsel is bővül, így idén nyáron például avokádó és lime is kapható az áruházakban.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
E.ON | sport | Airbnb | coaching | lakáskiadás | olasz divat | grill | Bridgestone Tatabánya | gyerekszoba | építőipar | emeletes ágy | jégkorong | dekoráció | textíliák | informatikai eszközök | játékpiac | Fóliázás | méz | motor | Olaszország | család | lámpa | terasz | elektromos kerékpár
|
PARTNEREINK
|