|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Támogatás | 3,6 millió a koraszülött kisbabák megsegítésére
TÁMOGATÁS
![]()
Procter & Gamble : 3,6 millió a koraszülött kisbabák megsegítésére
2018-08-23 12:16 | Open Communications
3,6 millió forint gyűlt össze a Pampers és a Rossmann közös kampányában, amelyet a Koraszülöttekért Országos Egyesület (KORE) a koraszülött kisbabák, ápolóik és családjaik támogatására fordíthat. Véget ért a Pampers és a Rossmann közös jótékonysági programja, amelynek során összesen 3,6 millió forint gyűlt össze, amelyet a Pampers a Koraszülöttekért Országos Egyesületnek adományoz, a Rossmann pedig ugyanebben az értékben saját márkás termékekkel támogatja az Egyesületet. Az adománygyűjtő akció annak az országos kampánynak a részeként zajlott, amelynek során a Pampers elindította az ország kórházainak koraszülött osztályait (PIC) támogató programját. A program keretében a PIC osztályokat különleges, kifejezetten koraszülött kisbabák számára tervezett pelenkáival lát el térítésmentesen. Elsőként a Semmelweis Egyetem II. sz. Szülészeti és Nőgyógyászati Klinika Perinatális Intenzív Centruma kapta meg az első adag koraszülött pelenkát. "Az általunk gondozott nagyon éretlen koraszülöttek ápolásában hatalmas segítség a legkisebbek igényeihez adaptált pelenkák hozzáférhetősége. Az adományként kapott speciális kialakítású, többféle koraszülött méretben hozzáférhető pelenkákat a nővérek nagyon hamar megszerették "Aprótalp Falva lakói" (Semmelweis Egyetem II.sz. Szülészeti és Nőgyógyászati Klinika Koraszülött Intenzív Osztályán ápolt koraszülöttek) és szüleik nagy örömére. - számolt be a tapasztalataikról Dr. Kocsis István egyetemi docens, az osztály vezetője. - Köszönjük, hogy az adomány hozzájárult a gyorsabb gyógyulásukhoz!" A jelenleg is futó adományozási program célja, hogy év végéig az ország összes koraszülött osztállyal rendelkező kórháza megkapja legalább az első negyedéves pelenkamennyiséget, amelyet aztán minimum egy évig biztosítanak a kórházak részére. A Pampers és a Rossmann közös kampányának célkitűzése az volt, hogy a Koraszülöttekért Országos Egyesület közreműködésével még több koraszülött kisbaba, szüleik és gondozóik támogatásához járuljanak hozzá. "Nagyon örültünk a Pampers és a Rossmann kezdeményezésének, mert ebből az adományból nemcsak a szakemberek érzékenyítő programjára tudunk majd fordítani, de a PIC osztályokat is segíthetjük eszközadományokkal. A Rossmann termékeket pedig a koraszülésben érintett családok között szeretnénk szétosztani." - mondta el Földvári Nagy Zsuzsanna, az Egyesület elnöke. "Nagy örömünkre szolgál, hogy a társadalmi felelősségvállalás fontosságát a P&G együttműködésével erősíthettük. Büszkék vagyunk arra, hogy ilyen sokan csatlakoztak a kezdeményezéshez, és álltak ki a jó ügy mellett." - mondta Kurucz Fanni, a Rossmann kommunikációért felelős specialistája. "Szeretnénk megköszönni vásárlóink részvételét a programban. Elsősorban az ő segítségüknek köszönhető a siker." - tette hozzá Takács Noémi, kategória menedzser. A boltokban futó program mellett a Pampers közösségi játékot hirdetett a hivatalos Facebook oldalán is. A felhívásban kisbabák fotóit várták #legkisebbbabák hashtaggel ellátva, és a 3 hónapig tartó kampány során közel két és félezer fotó érkezett, amely a Pampers-től így további 500.000 forint támogatást jelent a KORE számára. "Azért esett a választás a KORE-ra, mert ők az ország egyik legjelentősebb koraszülött kisbabákat és szüleiket segítő nonprofit szervezete. Fő célkitűzésük a koraszülésben érintett családok megsegítése, a korai fejlesztés fontosságának hangsúlyozása és nem utolsósorban a kórházi koraszülött osztályok támogatása. - mondta Balogh-Simon Zsófia, a P&G babaápolási kategóriájának menedzsere. - A Pampers fő célja a babák egészséges fejlődésének maximális támogatása. Bízunk benne, hogy ezzel az összesen több mint 4 millió forinttal mi is hozzájárulhatunk a kiemelt törődést és ápolást igénylő legkisebb babák gondozásához." ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
betonozás | SPAR | autó | Centrál Színház | Szentendre | Liszt Ferenc Kamarazenekar | mobilgarázs | gázkészülék | kerti tároló | Mosás | KunlunChem | napszemüveg | tekercses kerítés | lézerterápia | Knorr-Bremse | LED-lámpák | konyhai munkalap | gyerekülés | szivattyú | kölyökkutya | REGIO JÁTÉK | haszongépjármű | lézeres szemműtét | játékpiac
![]() |
PARTNEREINK
|