|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Légi ipar | A Wizz Air induló repülőgépei késtek a legtöbbet tavaly Nagy-Brita...
LÉGI IPAR
MTI: A Wizz Air induló repülőgépei késtek a legtöbbet tavaly Nagy-Britanniában
2018-08-21 07:00 |
A Wizz Air repülőgépei indultak a legnagyobb, a brit polgári repülésügyi hatóság (CAA) adatai alapján közölt összesítés szerint átlagosan 23 perces késéssel az Egyesült Királyság repülőtereiről tavaly. A legpontatlanabb légitársaságok 2017-es listáján a magyar hátterű cég után a Norwegian Air Shuttle lett a második, utána pedig a Vueling Airlines, a Thomas Cook Airlines és a BMI Regional következik. A brit sajtóban közölt összesítés során 44 olyan légitársaságot vettek figyelembe, amelyek legalább kétezer menetrendszerinti járatot indítottak az Egyesült Királyság repülőtereiről tavaly. A késések átlagának megállapításakor minden járatot figyelembe vettek, azokat is, amelyek pontosan szálltak fel. A CAA nem veszi számításba viszont a törölt járatokat. A legpontosabb a Scandinavian Airlines volt, a légitársaság gépei jellemzően csak hét percet késtek. A második helyre az Aer Lingus került, majd az Air France, az Alitalia és a Delta Airlines következik a sorban. Az összes járatot és légitársaságot számításba véve 15 perc volt a késések átlaga 2017-ben a brit repülőterekről induló járatoknál. A Wizz Air egyik szóvivője részben a repülőtéri infrastruktúrát, a forgalmas légteret és a tavalyi szokatlanul kemény telet okolta azért, hogy - mint fogalmazott - a légitársaság nagy-britanniai járatai jóval többet késtek, mint a többi országban. A The Guardian című lap szerint hozzátette, hogy intézkedéseket hoztak a késések csökkentése érdekében, többek közt nyolc repülőgépet állomásoztatnak az Egyesült Királyságban, hogy kevésbé legyenek kiszolgáltatva az érkező járatok esetleges késésének. A légitársaságokat tömörítő brit szövetség, a BAR UK ügyvezetője emlékeztetett arra, hogy a késések rendkívül nagy költségekkel járnak a társaságoknak, és a kormányzattal, a repülésügyi hatóságokkal, valamint a repülőterekkel együttműködve mindent megtesznek azért, hogy a minimálisra csökkentsék a késések rajtuk kívülálló okait is. Az utasok a késés okaitól és mértékétől függően különböző ellátásra és kompenzációra jogosultak.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
fémipar | pezsgő | macskák | utazás | szilveszter | Varnus Xaver | Auchan | Virsli | Okostelefon | K&H | kutyák | lemezhajlítás | álláskeresés | cafeteria | Rhoda Scott | táp | fenntartható önkormányzat | Magyar Vöröskereszt | Bad Kleinkirchheim | Palladio Orchestra | magyarok | karácsony | CV | kert
|
PARTNEREINK
|