|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kutatás | A külföldiek már így költenek Magyarországon
KUTATÁS
![]()
MasterCard: A külföldiek már így költenek Magyarországon
2018-07-16 08:48 | LocalTime Budapest PR&Consultancy
A tavalyi év során 5,5 milliárd eurót költött el Magyarországon az ide látogató 16 millió turista. Külföldi útjaik alkalmával az utazók egyre gyakrabban élnek a digitális fizetési megoldások adta előnyökkel: utazás során szinte magától értetődően fizetnek elektronikusan. Ezt bizonyítja az is, hogy a Magyarországon elköltött teljes összeg mintegy 60 százalékát bankkártyával fizették az ide látogatók - közölte a Mastercard. A Magyarországot választó turisták a költéseik legnagyobb részét étkezésre fordították (30 százalék), ezt követi a vásárlás (13 százalék), a szabadidős programok (12 százalék) és a szállás (11 százalék). Az európaiak világviszonylatban is nagy utazóknak számítanak, évente átlagosan tízszer indulnak kirándulni belföldre vagy külföldre. A közép-európai régió országai közül legtöbbször a csehek és a szlovákok utaznak szabadidős célból, ők egy évben tizenkilencszer is útra kelnek, míg a magyaroknál ez a szám 11. A Mastercard idén nyáron nagyszabású közösségi médiakampányt is indított, amelyben hasznos tippeket ajánl az utazóknak a nyaralás előtti felkészülésre, az utazás közbeni időszakra és a hazaérkezésre is. "A Mastercard ideális útitárs mindazoknak, akik számára fontos, hogy pénzügyeiket biztonságosan, gyorsan és kényelmesen intézhessék, anélkül, hogy készpénzzel vagy pénzváltással kellene bajlódniuk. A célunk az, hogy minden kártyabirtokos a lehető legtöbbet tudja kihozni utazásából, legyen szó nyaralásról vagy üzleti útról, indulás előtt, az úton, és hazaérkezésük után is. A Mastercard utazási tippjei segítenek az utazást biztonságosabbá és élvezetesebbé tenni"- mondta Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
tok | munkaviszony | játékpiac | REGIO JÁTÉK | Liszt Ferenc Kamarazenekar | gyerekszoba | Lidl | dekoráció | oregánóolaj | Bátor Tábor | vendéglátóipar | internet | Autókulcs | AI technológia | mezőgazdaság | SPAR | akkumulátor | Raiffeisen Nagydíj | 57. Kékszalag | Környezetbarát tálak | E.ON | adómentesség | légzés | ALDI
![]() |
PARTNEREINK
|