|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Támogatás | Közel 34 millió forint adományt gyűjtött a Tesco
TÁMOGATÁS
TESCO: Közel 34 millió forint adományt gyűjtött a Tesco
2018-07-12 10:41 | Morpho Communications
A Tesco vásárlói közel 34 millió forint összegű támogatással járultak hozzá az Ökumenikus Segélyszervezet Felhőtlen Gyermekkor adománygyűjtő programjához. A gyűjtés során befolyt adományokat a bántalmazott és mélyszegénységben élő gyermekeknek szóló nyári táborok szervezésére fordítják. Mindezek mellett pedig a Tesco az Ökumenikus Segélyszervezet stratégiai partnereként egy újabb módon is támogatja a szervezet munkáját: országosan csak az áruházlánc hipermarketeiben kaphatóak a szervezet Kastélyosdombói Sajtműhelyében dolgozók által készített tejtermékek. Az Ökumenikus Segélyszervezet évek óta, minden tavasszal meghirdeti Felhőtlen Gyermekkor elnevezésű adománygyűjtő programját. A gyűjtés célja, hogy támogassa a szervezet nélkülözésben élő és bántalmazott gyermekeket segítő munkáját, hogy nehéz sorsuk ellenére ők is átélhessék a gondtalan, felhőtlen gyermekkor élményét. Az előző évekhez hasonlóan a Tesco vásárlói idén is 250 forint értékű adománykuponokat vásárolhattak az áruházak kasszáinál. A június 5-étől július 5-éig tartó kampány során összesen 134 885 darab kupont vásároltak, így összesen 33 721 250 forint támogatás gyűlt össze, ami közel 1 millió forinttal több, mint a tavalyi kampány során adományozott összeg. Az Ökumenikus Segélyszervezet országszerte 11 helyszínen mintegy 2000 gyermeknek nyújt rendszeres, személyre szabott segítséget, évente 500 gyermeknek pedig biztonságos menedéket is teremt átmeneti otthonaiban. A kézzel fogható támogatás (élelmiszer, ruha, tanszer) mellett nagy hangsúlyt fektetnek arra is, hogy a nyári táborokon túl egyéni és közösségi fejlesztő programokkal kínáljanak esélyt a felzárkózásra egész évben. A fejlesztő és közösségépítő programok között megtalálható a korrepetálás, mozgásfejlesztés, mozgásterápiás fejlesztések, lovas- illetve zeneterápia csakúgy, mint a pszichológiai segítségnyújtás, relaxációs módszerek, meseterápia, mesejóga, babamasszázs, babaúszás, táncfoglalkozás, logopédia, vagy éppen kézműves foglalkozás, pályaorientációs foglalkozás is. A Tesco az Ökumenikus Segélyszervezet stratégiai partnereként, az adománygyűjtő kampányokban való részvétel mellett, nemrég új elemmel bővítette az együttműködést. Az áruházlánc számára fontos, hogy megbízható forrásból, lehetőség szerint helyi termelőktől, kis vállalkozóktól származó termékeket is kínáljon vásárlóinak. Így a hazai hipermarketek polcain már elérhetőek az Ökumenikus Segélyszervezet kastélyosdombói szociális gazdaságában előállított prémium minőségű kézműves tejtermékek. Az 5 féle sajt 57 Tesco áruházban vásárolható meg. A Kastélyosdombói Sajtműhely a Segélyszervezet által 2013-ban létrehozott szociális gazdaság része, ahol a lakhatásukat elvesztett családok számára nyújtanak lehetőséget arra, hogy a gazdaságban tanulva és dolgozva kezdhessenek új, önálló életet. A sajtműhelyben prémium minőségű kézműves termékek készülnek, a vásárlók a Tesco polcain érlelt félkemény sajtokat, krémsajtokat és sajtgolyókat találhatnak a műhely termékpalettájáról. Hisszük, hogy egy kis figyelmesség csodákra képes! A Tesco 206 magyarországi áruházában hetente átlagosan 3 millió vásárlót szolgál ki friss élelmiszerrel, közel 20 000 munkatársat foglalkoztat Magyarországon, és ezernél is több helyi szállító számára nyújt üzleti lehetőséget. Az értékteremtés megjelenik társadalmi szerepvállalásában is, amiben a helyi közösségek fejlesztésére, támogatására helyezi a hangsúlyt. A Magyar Élelmiszerbank Egyesület platina fokozatú támogatójaként már 150 áruházából adja át napi rendszerességgel az élelmiszerfelesleget. 2014 szeptemberétől 2018. áprilisáig összesen közel 6 milliárd forint értékben, több mint 12.717 tonnányi termékkel támogatta a rászorulókat. Élelmiszer-mentő programja 2016-ban Felelős együttműködés kategóriában elnyerte a Magyar Üzleti Felelősség Díjat. 2016-ban hagyományteremtő céllal elindított "Ön választ, mi segítünk" országos pályázata, amely során vásárlói szavazzák meg, hogy közösségükben milyen programokat támogasson a Tesco, az elindítás évében Leginnovatívabb támogatói program kategóriában a Magyar Adományozói Fórum Társadalmi Befektetések Díjának fődíjasa lett. Több éve stratégiai partnere a Magyar Vöröskeresztnek és a Magyar Ökumenikus Segélyszervezetnek, így hátrányos helyzetű családokat felkaroló, fiatalokat fejlesztő kezdeményezéseket, adománygyűjtő vagy véradó programokat is támogat.
180710_tesco_felhotlengyermekkor_koszono_grafika.png (1008.52 kB)
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
frissdiplomás | állásjelentkezés | visszajelzés | szilva | napelempark | marketing | REGIO JÁTÉK | táplálékkiegészítő | home office | Euromoney | BMW | CIB Bank | álláskeresés | E.ON | ebédházhozszállító | szülési szabadság | Mol | takarítás | kutya | Profession.hu | vállalkozás | De'Longhi | Prima Primissima | mérnök
|
PARTNEREINK
|