|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Szponzoráció | Őrületes foci a Pepsivel
SZPONZORÁCIÓ
![]()
Pepsi: Őrületes foci a Pepsivel
2018-06-18 06:08 | Ferling PR & Communications
Bogdán Ádám új szerepben tűnt fel a Pepsi legújabb kampányában, mely részeként hazai influencerek segítségével újraértelmezték a focit. A Pepsi a futball elhivatott támogatójaként az idei évben nem csak a focirajongókat szeretné megszólítani. Ezért a focit ezúttal nem a sport, sokkal inkább a játék és közösségi oldaláról közelíti meg: a foci egy olyan játék, ami összehozza a társaságot egy jó szórakozásra. Nem számít, hogy ki mennyi idős, hogy ismered-e a sport szabályait, csak az a fontos, hogy érezd jól magad, keretek és kötöttségek nélkül. Ebben a szellemben született meg a Crazy Football ötlete, melyben nemcsak, hogy szabályok, de még kapu sincs! Viszont vannak ismert youtuberek és egy világhírű kapus - Bogdán Ádám - aki a házigazda szerepét töltötte be. "Tudjátok, hogy mennyire imádok focizni, ez az életem. Labdarúgóként, amit a legjobban szeretek a fociban, az maga a játék! Sokszor van, hogy összejövünk a srácokkal és lemegyünk a pályára rúgni egy párat, mindenféle szabály és kötöttség nélkül, csak azért, hogy együtt legyünk és jól érezzük magunkat." - mondta Bogdán Ádám. A hazai netes közösség ismert influencerei mit sem sejtve érkeztek meg a forgatás helyszínéül szolgáló ipari területre. Ám, mivel az első feladatuk az volt, hogy lufikat kék festékkel töltsenek meg, majd erősítsék fel egy óriási táblára, rögtön sejtették, hogy a későbbiekben nem mindennapi kihívással kell szembe nézniük. A Pepsi Crazy Football ugyanis valahol a foci és a paintball között található félúton. A helyszínen Bogdán Ádám ismertette a játékszabályokat és mutatott pár trükköt is az újoncoknak. Az aktivitással a Pepsi mindazokat célozta meg, akik szeretik a focit, a kihívásokat, a pezsgést, az új és izgalmas élményeket. Bogdán Ádám szereplése egyértelmű volt, hisz a márka arcaként korábban, a Lime és Wild Cherry ízek bevezetésekor már láthattuk, milyen közel áll hozzá a Pepsi hangulata. A meglepő ízek és a foci szabályainak átalakítása mellett a kommunikációs csatornák használatában is a fiatalok szerepelnek jelenlegi kampány célpontjában. A hagyományos médiumok mellett egy, az utóbbi években egyre nagyobb figyelmet kiérdemlő csoportot is bevontak: az influencereket. A közösségi médián jelentős követőtáborral rendelkező hazai youtuberek a hivatásos operatőröket megszégyenítő módon bánnak a kamerával, melyet a felvételen is bizonyítottak. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
Mosás | tekercses kerítés | autó | SPAR | KunlunChem | haszongépjármű | gázkészülék | Szentendre | játékpiac | betonozás | REGIO JÁTÉK | Centrál Színház | kölyökkutya | szivattyú | lézerterápia | mobilgarázs | LED-lámpák | kerti tároló | lézeres szemműtét | Knorr-Bremse | napszemüveg | konyhai munkalap | gyerekülés | Liszt Ferenc Kamarazenekar
![]() |
PARTNEREINK
|