|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Outdoor/indoor | Elismerték a SPAR Adni öröm! kampányát
OUTDOOR/INDOOR
SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.: Elismerték a SPAR Adni öröm! kampányát
2018-06-11 15:39 | KRQ Communications
A SPAR Magyarország és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat "Adni öröm!" jótékonysági kampánya rangos elismerésekben részesült. A Hipnózis 2018 és az Arany Penge reklámszakmai szemléjén példaértékűnek ítélték a rászorulókat segítő és fogyasztókat ösztönző kampányt. Több tízezer ember fogott össze az "Adni öröm!" karácsonyi jótékonysági akció "ami Önnek élelmiszer, az másnak ajándék" felhívására, tavaly év végén. A Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR immár 21. jótékonysági kezdeményezése a még személyesebb hangvételre fókuszált az adománygyűjtés során. A sikeres kampány eredményeképpen rekordszámú, több mint 309 tonna élelmiszer gyűlt össze, amely 34 ezer ajándékcsomag összekészítését tette lehetővé. Az "Adni öröm!" legutóbbi kampányát példaértékűnek tartotta, és az idei május 18-i díjátadón ezüst elismeréssel honorálta a Hipnózis 2018 reklámszakmai bírálóbizottsága az Out of Home/Indoor ambient megjelenések kategóriájában. A SPAR, a Greenroom és a KRQ Communications közös díja azért is presztízsértékű, mert a Hipnózis az egyik legrégebbi és legrangosabb kreatív reklámverseny, amelynek zsűrizésében külföldi kreatív igazgatók is részt vesznek. A dobogós helyezés értékét növeli, hogy 100 döntőbe jutott nevező közül esett a választás a SPAR-ra. A SPAR Magyarország - a Greenroom és a KRQ Communications ügynökségekkel karöltve - elnyerte a Bronz Penge-díjat is, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) idén 19. alkalommal megtartott Arany Penge fesztiválján. A MAKSZ kitüntető elismerése a hazai kreatív szakma másik fontos és rangos díja. "A vásárlókkal közösen megvalósuló jótékonysági kampányok valódi összefogást teremtenek közös értékeink mentén. Rendkívül büszkék vagyunk a csapatmunkával elért díjakra, mert azt bizonyítják, hogy a fontos társadalmi üzeneteinket jól tudtuk tolmácsolni a fogyasztóknak, akik aktívan be is kapcsolódnak az adománygyűjtésekbe" - mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
gyerekszoba | Fóliázás | informatikai eszközök | olasz divat | család | dekoráció | Bridgestone Tatabánya | lakáskiadás | motor | Airbnb | Olaszország | sport | lámpa | emeletes ágy | méz | grill | játékpiac | építőipar | E.ON | jégkorong | textíliák | terasz | elektromos kerékpár | coaching
|
PARTNEREINK
|