|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | E-biznisz | Ezért rendel a magyar Kínából
E-BIZNISZ
![]()
Rendeljkínait.hu: Ezért rendel a magyar Kínából
2018-05-11 17:27 | Goodwill Communications
A magyar vásárlók elsősorban minőségi termékeket, jó ár-érték arányt és különleges, a hazai piacon kevésbé ismert márkák miatt vásárolnak kínai termékeket, látogatják a kínai webshopokat. Magyarország vezető, kínai elektronikai termékeket tesztelő, bemutató és közvetítő platformcsaládja kérdőívének kitöltői alapvetően nem értenek egyet azzal az általános közvélekedéssel, miszerint a kínai elektronikai termékek minden esetben "gagyik". A távol-keleti termékeket rendszeresen vásárló magyarok számára fontos a minőség - ezért is keresik a távol-keleti ország webáruházainak kínálatát, amelyek működési színvonalát, szolgáltatásait is megfelelőnek tartják. "A kínai online áruházakat használó válaszadók 62 százaléka vallja azt magáról, hogy számára kifejezetten fontos a vásárolt termékek minősége, míg mindössze százból 17 kitöltőnek nem a minőség az elsődleges döntési faktor a kínai elektronikai termékek kapcsán. Őket valószínűleg főleg az alacsony árak vonzzák a távol-keleti online áruházakba" - mutat rá az arányokra Bicsérdy Gergő, a Rendeljkínait.hu platformcsalád alapító-tulajdonosa. A kitöltők többsége határozottan a kedvező ár-érték arányt tartja a legfontosabb tényezőnek vásárlásai során - 97 százalékuk vallja azt, hogy számára ez lényeges szempont a kínai termékek választásakor. "Az oldalainkon egyértelműen látjuk, hogy mára már kialakult egy olyan visszatérő, igényes magyar vásárlóközösség, akik adnak a jó minőségre, de a jutányos árakról sem mondanának le. Ők azok, akik az elektronikai eszközök és egyéb kütyük beszerzésére a távol-keleti webshopokat választják, ezek kínálatában keresik a legjobb ajánlatokat" - mondja Bicsérdy Gergő. A felmérés arra is választ keresett, hogy az árakon és a minőségen kívül mi jelentheti még a kínai termékek vonzerejét a magyar vásárlóknak. Akik unják a Magyarországon elérhető, sokak által ismert és használt márkákat, akik szeretnek kitűnni a tömegből, sok esetben a távol-keleti webshopok kínálatában találják meg a különleges gyártókat és sok esetben az európai és amerikai termékek minőségével vetekedő eszközöket. "Olvasóink közel fele, egészen pontosan 49 százalékuk, nem tud azonosulni a divatos, felkapott tucatmárkákkal, és emiatt is fordulnak a minőségi kínai termékek irányába" - emeli ki az alapító-tulajdonos. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
lakásfelújítás | KunlunChem | hőmérséklet | Liszt Ferenc Kamarazenekar | menstruáció | tartálykutatás | bőrápolás | társ | párásító | hegesztőpajzs | hajópadló | alumíniumkerítés | Iskolaszer | tudás | étterem | kávékapszula | Centrál Színház | szivattyú | autódekoráció | Vizelettartás | retinol | bónuszrendszer | Knorr-Bremse | inkontinencia
![]() |
PARTNEREINK
|