|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | E-biznisz | Növelte forgalmát az eMag
E-BIZNISZ
MTI: Növelte forgalmát az eMag
2018-05-11 10:26 |
Az eMAG áprilistól március végéig tartó 2017-2018-as pénzügyi évben jelentősen növelte forgalmát, az átlagos kosárérték 22 százalékkal 23 500 forintra emelkedett az előző év azonos időszakához képest. A tájékoztatás szerint az eMag webáruházat látogatók száma ez idő alatt 37 százalékkal, a vásárlók száma 21 százalékkal, a rendeléseké 16 százalékkal emelkedett. A GKI Digital 2018 március-áprilisában végzett felmérése szerint az eMAG vásárlók átlagosan 13 alkalommal vásároltak online az elmúlt évben, 17 százalékkal többször, mint egy átlagos online vásárló - közölte a webkereskedelemmel foglalkozó társaság. Felidézik, hogy 2017-ben tovább bővült a hazai online kereskedelem, több mint 360 milliárd forintos forgalmat generált, az egy évvel korábbinál 7 százalékkal több, mintegy 3 millió vásárló, az egy főre jutó átlagos vásárlások száma először tavaly lépte át a 11 alkalmat, az online vásárlók 39 százaléka az eMAG-on is vásárolt legalább egyszer. A vásárlások számának növekedésében kiemelkedően jó hónap volt a július, az egy évvel korábbiakhoz képest 49 százalékkal több vásárló rendelt az eMAG webáruházából. Az eMAG közölte, bevételeinek jelentős részét továbbra is három termékkategória - a TV, a nagy háztartási gépek és fehéráruk, a mobiltelefonok - értékesítése képezi, ezek együttesen a webáruház forgalmának 55 százalékát adták a márciusban lezárt pénzügyi évben. A legjelentősebb növekedést a cipő, a női ruházati termékek, a gumiabroncs és felni, a táska és kiegészítők, valamint a férfi ruházati termékek kategóriái érték el. Az eMAG a dél-afrikai hátterű Naspers csoport tagjaként a régió egyik legnagyobb online kereskedőjének számít, több mint 8500 márkát és több mint 1 500 000 terméket kínál Magyarországon. A 15 éve alapított eMAG vállalat meghatározó szerepet tölt be az online kereskedelemben, Magyarországon, Bulgáriában, Lengyelországban, valamint Romániában összesen 3800 alkalmazottat foglalkoztat.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
BMW | mérnök | vállalkozás | marketing | E.ON | szülési szabadság | takarítás | kutya | Prima Primissima | Mol-csoport | szilva | álláskeresés | REGIO JÁTÉK | ebédházhozszállító | állásjelentkezés | frissdiplomás | CIB Bank | napelempark | táplálékkiegészítő | Mol | Euromoney | home office | visszajelzés | Profession.hu
|
PARTNEREINK
|