SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | E-biznisz | Növelte forgalmát az eMag


MTI: Növelte forgalmát az eMag
2018-05-11 10:26 |



Az eMAG áprilistól március végéig tartó 2017-2018-as pénzügyi évben jelentősen növelte forgalmát, az átlagos kosárérték 22 százalékkal 23 500 forintra emelkedett az előző év azonos időszakához képest.

A tájékoztatás szerint az eMag webáruházat látogatók száma ez idő alatt 37 százalékkal, a vásárlók száma 21 százalékkal, a rendeléseké 16 százalékkal emelkedett.

A GKI Digital 2018 március-áprilisában végzett felmérése szerint az eMAG vásárlók átlagosan 13 alkalommal vásároltak online az elmúlt évben, 17 százalékkal többször, mint egy átlagos online vásárló - közölte a webkereskedelemmel foglalkozó társaság.

Felidézik, hogy 2017-ben tovább bővült a hazai online kereskedelem, több mint 360 milliárd forintos forgalmat generált, az egy évvel korábbinál 7 százalékkal több, mintegy 3 millió vásárló, az egy főre jutó átlagos vásárlások száma először tavaly lépte át a 11 alkalmat, az online vásárlók 39 százaléka az eMAG-on is vásárolt legalább egyszer.

A vásárlások számának növekedésében kiemelkedően jó hónap volt a július, az egy évvel korábbiakhoz képest 49 százalékkal több vásárló rendelt az eMAG webáruházából.

Az eMAG közölte, bevételeinek jelentős részét továbbra is három termékkategória - a TV, a nagy háztartási gépek és fehéráruk, a mobiltelefonok - értékesítése képezi, ezek együttesen a webáruház forgalmának 55 százalékát adták a márciusban lezárt pénzügyi évben.

A legjelentősebb növekedést a cipő, a női ruházati termékek, a gumiabroncs és felni, a táska és kiegészítők, valamint a férfi ruházati termékek kategóriái érték el.

Az eMAG a dél-afrikai hátterű Naspers csoport tagjaként a régió egyik legnagyobb online kereskedőjének számít, több mint 8500 márkát és több mint 1 500 000 terméket kínál Magyarországon.

A 15 éve alapított eMAG vállalat meghatározó szerepet tölt be az online kereskedelemben, Magyarországon, Bulgáriában, Lengyelországban, valamint Romániában összesen 3800 alkalmazottat foglalkoztat.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!