|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Hirdető/márka | Díjat nyert a Vodafone
HIRDETŐ/MÁRKA
![]()
Vodafone: Díjat nyert a Vodafone
2018-04-19 15:00 | HPS Group
Idén ötödik alkalommal osztották ki a Randstad Employer Brand Research Díjakat, melynek célja a munkavállalók véleménye alapján a legvonzóbb hazai munkáltatók méltatása. A világ egyik legnagyobb humán erőforrás tanácsadó cégeként ismert Randstad idén ötödik alkalommal végezte el Magyarországon munkáltatói márkakutatását. A Randstad felmérése azt vizsgálja, hogy melyek a legismertebb és legvonzóbb cégek, illetve szektorok a munkavállalók számára. Emellett arra is rávilágít, hogy a jelöltek mely kritériumokat helyezik előtérbe a munkakeresés során. A felmérés világszerte harminc országban zajlott, Magyarországon 8200 főt kérdeztek meg. A telekommunikációs szektorban a korábbi évek rangsorai után idén első alkalommal hirdettek nyertest, melynek különdíját a Vodafone Magyarország nyerte. A telekommunikációs vállalat az elmúlt öt évet figyelembe véve először lett első saját szektorában, tudatos munkáltatói márkaépítése eredményeként. Míg tavaly a kilenc vizsgált attribútumból nyolcban volt első a Vodafone - mint például az innováció, a karrierlehetőségek, a munkahelyi környezet - addig a most vizsgált tíz kritérium mindegyikében első lett, és a tavalyi eredményekhez képest is javuló tendencia volt tapasztalható a vállalatnál. A telekommunikációs szektor általánosságban is vonzóbbá vált a munkavállalók körében - ahogyan az kiderült a felmerésre adott válaszokból. Míg tavaly a gyógyszer-, az autóipar és a szolgáltató szektor is megelőzte a telekommunikációs szférát vonzóság tekintetében, idén ez lett a legvonzóbb iparág, melyet a szolgáltató szektor, illetve a gyógyszer- és az autóipar követ. "Ezt az eredményt a tudatos munkáltatói márkaépítésünknek köszönhetjük, hiszünk abban, hogy a jövő izgalmas és ezekre az izgalmakra közösen, folyamatos innovációval kell felkészülnünk. Az elmúlt években részletesen kielemeztük a hasonló kutatásokból nyert információkat, és lépéseket tettünk a jelöltcsoportok szegmentálásáért, valamint a különböző szegmenseknek szóló testreszabott, hiteles üzenetek erősítéséért a megfelelő kommunikációs csatornákon keresztül. Az elismerést köszönjük mindazoknak, akik a felmérésben részt vettek, és vonzó munkahelyként értékelték a Vodafone Magyarországot" - mondta el Tóth Zsuzsanna, a Vodafone Magyarország HR vezérigazgató-helyettese. A Randstad Employer Brand Research Díjakat április 10-én, a Várkert Bazárban adták át ünnepélyes keretek között. A Vodafone Magyarország részéről a tavaly év végén kinevezett vezérigazgató, Amanda Nelson és Tóth Zsuzsanna HR vezérigazgató-helyettes vette át az elismerést. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
hegesztőpajzs | bőrápolás | párásító | tartálykutatás | Iskolaszer | szivattyú | inkontinencia | bónuszrendszer | étterem | alumíniumkerítés | Knorr-Bremse | Centrál Színház | autódekoráció | kávékapszula | KunlunChem | Vizelettartás | hajópadló | Liszt Ferenc Kamarazenekar | hőmérséklet | retinol | menstruáció | tudás | lakásfelújítás | társ
![]() |
PARTNEREINK
|