SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Ügynökség | A Titanic Filmfesztivállal utazik a Labowsky


Labowsky: A Titanic Filmfesztivállal utazik a Labowsky
2018-04-10 20:50 |



25 éve velünk van, április 4-ével elindult: a Titanic Nemzetközi Filmfesztivál töretlenül része a budapesti tavasznak, immáron három éve pedig a Labowsky életének is.

"A filmművészetet nagyon sokra tartják a Labowskyban, a letisztult vizualitás pedig mindenek felett!" - nyilatkozta egy évvel ezelőtt a Labowsky kreatív ügynökségről Török Ferenc, az 1945 című film rendezője, amikor filmjének az arculattervezési folyamata lezárult az ügynökséggel, és elindult a film a saját útjára a Titanic Nemzetközi Filmfesztivál premierjével, ahol elnyerte a fesztivál közönségdíját.
Az idei eseménynek Török Ferenc lesz a zsűrielnöke, a fesztivál arculatáért zsinórban már harmadik alkalommal a Labowsky felelt.

Révbe ért a nagy "T"

A trendekre, társadalmi kérdésekre és rejtett kincsekre érzékeny fesztivál megtalálta partnerét az ügynökségben, hiszen a Titanic az együttműködés előtt nem rendelkezett állandó logóval. Azóta az ügynökségnek köszönhetően arculati szempontból is révbe ért, a "T" betűt formázó vetítőgépszimbólum lassan egybeforr a fesztivállal és állandó arculati elemmé vált.

Az arculat evolúciója

Az elmúlt évek vizuáljain rendre olyan gondolatok köszöntek vissza, amelyek a fesztivál szerepét szimbolizálták. Erre jó példa a múlt évi üzenet: "A fesztivál, ami összeköti a világot".
A 2016-os kreatívokon mókás popcornformákban lehetett arcokat felfedezni, melyek nemcsak a könnyed szórakozást jelképezték, hanem arra is utaltak, hogy a filmfesztiválokon nem szükségszerűen rétegfilmek szerepelnek.
Az idei arculatban a fesztivál negyedszázados történetét "megünnepelve" a "T" logó 3D-s technikával egy "valódi" vetítőgéppé alakult, amelynek belsejében egy színes szerpentin fut a filmszalag helyén, ezzel is utalva a fesztivál változatosságára, sokszínűségére.

Filmrajongók csapatmunkája

A filmeket látni kell - tartja a mondás, amivel a Labowsky tagjai kiváltképp egyetértenek, mivel házon belül mindannyian nagy filmrajongók és igazi love projektként kezelik a tervezést. A fesztivál és az ügynökség közötti inspiráló kapcsolatot jól mutatja, hogy a fesztivál esszenciájának megtalálása egyik évben sem okozott nehézséget az ügynökségnek, hiszen ahogy A nagy Lebowskiban Walter is megállapította: "Az egyszerűségében rejlik a szépsége, ha a terv túl bonyolult biztos gajra meg".










TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




METU | Suzuki | Mol | NAV | OTP | Szallas.hu | Scania | Tesco | UPC | Kaspersky | Vodafone | Nébih | E.ON | Duna House | Audi | Erste Bank | Telekom | Opten | Lidl | Kaspersky Lab | SPAR | GDPR | BMW | INA