|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Ügynökség | A Titanic Filmfesztivállal utazik a Labowsky
ÜGYNÖKSÉG
Labowsky: A Titanic Filmfesztivállal utazik a Labowsky
2018-04-10 20:50 |
25 éve velünk van, április 4-ével elindult: a Titanic Nemzetközi Filmfesztivál töretlenül része a budapesti tavasznak, immáron három éve pedig a Labowsky életének is. "A filmművészetet nagyon sokra tartják a Labowskyban, a letisztult vizualitás pedig mindenek felett!" - nyilatkozta egy évvel ezelőtt a Labowsky kreatív ügynökségről Török Ferenc, az 1945 című film rendezője, amikor filmjének az arculattervezési folyamata lezárult az ügynökséggel, és elindult a film a saját útjára a Titanic Nemzetközi Filmfesztivál premierjével, ahol elnyerte a fesztivál közönségdíját. Az idei eseménynek Török Ferenc lesz a zsűrielnöke, a fesztivál arculatáért zsinórban már harmadik alkalommal a Labowsky felelt. Révbe ért a nagy "T" A trendekre, társadalmi kérdésekre és rejtett kincsekre érzékeny fesztivál megtalálta partnerét az ügynökségben, hiszen a Titanic az együttműködés előtt nem rendelkezett állandó logóval. Azóta az ügynökségnek köszönhetően arculati szempontból is révbe ért, a "T" betűt formázó vetítőgépszimbólum lassan egybeforr a fesztivállal és állandó arculati elemmé vált. Az arculat evolúciója Az elmúlt évek vizuáljain rendre olyan gondolatok köszöntek vissza, amelyek a fesztivál szerepét szimbolizálták. Erre jó példa a múlt évi üzenet: "A fesztivál, ami összeköti a világot". A 2016-os kreatívokon mókás popcornformákban lehetett arcokat felfedezni, melyek nemcsak a könnyed szórakozást jelképezték, hanem arra is utaltak, hogy a filmfesztiválokon nem szükségszerűen rétegfilmek szerepelnek. Az idei arculatban a fesztivál negyedszázados történetét "megünnepelve" a "T" logó 3D-s technikával egy "valódi" vetítőgéppé alakult, amelynek belsejében egy színes szerpentin fut a filmszalag helyén, ezzel is utalva a fesztivál változatosságára, sokszínűségére. Filmrajongók csapatmunkája A filmeket látni kell - tartja a mondás, amivel a Labowsky tagjai kiváltképp egyetértenek, mivel házon belül mindannyian nagy filmrajongók és igazi love projektként kezelik a tervezést. A fesztivál és az ügynökség közötti inspiráló kapcsolatot jól mutatja, hogy a fesztivál esszenciájának megtalálása egyik évben sem okozott nehézséget az ügynökségnek, hiszen ahogy A nagy Lebowskiban Walter is megállapította: "Az egyszerűségében rejlik a szépsége, ha a terv túl bonyolult biztos gajra meg".
titanicfilmfest_2018.png (489.35 kB)
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
Gáz | Pakisztán | Pesterzsébet | kerítés | Jelenlét Ház | hajgyógyászat | űrlap | P&G | dekoráció | állásinterjú | takarmány | Légzésfigyelő pulzoximéter | háztervezés | Rossmann | munkáltató | Csorvási Gazdák | pedagógus | DIGI | pályakezdő | Mol | elkóborolt kutyák | Máltai Szeretetszolgálat | Pampers | home office
|
PARTNEREINK
|