|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Konferencia | Adatbiztonság a GDPR után
KONFERENCIA
Central Médiacsoport: Adatbiztonság a GDPR után
2018-03-23 11:20 | Red Lemon
Az EU új adatvédelmi rendelete állt a Central Médiacsoport konferenciájának középpontjában. 2018. május 25-én életbe lép az EU összes tagállama számára kötelező Általános Adatvédelmi Rendelet, vagyis a GDPR (General Data Protection Regulation). A szabályozás minden, ügyfelei adatait kezelő - legyen az hírlevélfeliratkozás vagy egy online vásárlás adatai - vállalkozásra vonatkozik, az előírások általános megfogalmazásai miatt viszont a legtöbb érintett tanácstalan a betartatását illetően. A Central Médiacsoport február végén megrendezett konferenciájának különböző területekről érkező szakértő előadói igyekeztek a legfontosabb tudnivalók tisztázásával és gyakorlati példák bemutatásával segíteni a résztvevő cégek képviselőit. Pethő Levente, a Danubia Kft. innovációs és iparjogvédelmi tanácsadója bevezetőként ismertette magát a rendeletet, és a szigorítások mellett felhívta a figyelmet a szabályozás olyan pozitív következményeire is, mint a nagyobb tudatosság, a kiterjedtebb adatbiztonság és a magánszemélyek érdekvédelme. Az elszámoltathatóság alapelvéről tájékoztatta a résztvevőket dr. Beraczkai Dávid, a Sár és Társai Ügyvédi Iroda jogásza, aki az adminisztratív, nyilvántartási és szervezeti kötelezettségekről igyekezett átfogó képet adni. Dr. Horváth Katalin a marketing szektort érintő és a jogi változásokba nyújtott betekintést, megemlítve az egyéb, webkereskedelmet érintő törvények előírásait is. A hallgatóság tippeket kaphatott a marketingfolyamatok és a digitális marketing újratervezéséhez, valamint az adatkezelők új jogi kötelezettségeinek, és a megkövetelt szervezeti és technikai intézkedések bevezetéséhez. Mi kell ahhoz, hogy a honlapunk megfeleljen a GDPR-nak? Ezt a kérdést járta körül Hrenkó András, az online trendek és webes technológiák szakértője, aki többek között felhívta a figyelmet a cookiek-kal és a hírlevélfeliratkozással kapcsolatos változásokra. A HR szempontjából vizsgálta meg a GDPR rendelkezéseit Dr. Kováts Borbála. A konferencia résztvevői tájékoztatást kaphattak a munkavállalók adatkezelésének korlátairól, a céges eszközök használatának szabályozásáról és arról, miért nem adhatunk fel többé anonim álláshirdetést, vagy milyen feltétekkel nézhetjük meg a jelentkezők social media profiljait. A Central Médiacsoport digitális hirdetési tanácsadója, Gosztola Beatrix előadása a GDPR mellett egy másik, online marketinget érintő szabályozásra, a Google által bevezetett Better Ads-re fókuszált: az érdeklődők megtudhatták, mely hirdetéstípusok szűnnek meg idén februártól. A konferenciát Tőzsér Zoltán, a TMSI Kft. ügyvezető igazgatója zárta: a szoftverjogtisztasági és szoftvergazdálkodási szakember GDPR IT biztonsággal kapcsolatos előírásait mutatta be gyakorlati szempontból.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
jégkorong | dekoráció | terasz | építőipar | Olaszország | informatikai eszközök | család | E.ON | játékpiac | textíliák | coaching | Airbnb | lakáskiadás | Fóliázás | lámpa | emeletes ágy | gyerekszoba | elektromos kerékpár | méz | olasz divat | motor | Bridgestone Tatabánya | grill | sport
|
PARTNEREINK
|