|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Új kampányt indított a Tesco
KERESKEDELEM
TESCO: Új kampányt indított a Tesco
2018-03-19 06:42 | Morpho Communications
Elindult a Tesco új kampánya, amelynek középpontjában az áruházláncban kapható minőségi élelmiszerek, és az ebből - szenvedély, gondoskodás és szeretet hozzáadásával - készített finom ételek állnak. A "Szeretettel tálalva a Tescótól" kampány minden hónapban más és más történeten keresztül mutatja majd be, az ételek milyen fontos szerepet töltenek be a vásárlók életében. "A Tescónál az étel mindig is a szenvedélyünk volt. Büszkék vagyunk a kínálatunkban található élelmiszerek minőségére, és tisztában vagyunk vele, ezeknek milyen meghatározó szerepe lehet abban, hogy összehozzák az embereket" - mondta Pártos Zsolt, a Tesco magyarországi ügyvezető igazgatója. "A 'Szeretettel tálalva' kampány az ételeket teszi működésünk és a vásárlóinkkal való párbeszédünk középpontjába" - tette hozzá. A Tesco új kampányában bemutatott történetek a vásárlók szokásaira épülnek. Az első, márciusi történet középpontjában a sült kacsa receptje áll - egy olyan húsvéti étel, amit együtt fogyaszthat el a család az ünnepi asztalnál. A havonta más kiemelt "Szeretettel tálalva" történet mellett a vásárlók további kedves történetekkel is találkozhatnak majd a rádióban, a digitális csatornákon, a közösségi portálokon és az áruházakban. A Tesco által megosztott ételek receptjei és hozzávalói elérhetők lesznek a nagyobb áruházakban, valamint az online bevásárlás során, így a vásárlók könnyedén elkészíthetik ezeket a fogásokat otthon is. A történetek megszületését a vásárlók inspirálták, de a kampány során az áruházlánc olyan receptekről is mesél, amelyeket a Tesco partnerei, szállítói vagy egy-egy, a Tesco által támogatott nonprofit szervezet ajánlott. A kampányt az Ogilvy&Mather készítette, a médiavásárlásért a Mediacom felel. A kampány televíziós, rádiós, nyomtatott, kültéri, áruházi és digitális felületekre készült Közép-Európában. Az első televíziós reklámot az izlandi rendező, Arni Thor Jonsson jegyzi.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
állásinterjú | pedagógus | Csorvási Gazdák | DIGI | takarmány | Pakisztán | dekoráció | hajgyógyászat | Mol | home office | Pesterzsébet | elkóborolt kutyák | Légzésfigyelő pulzoximéter | kerítés | Gáz | Rossmann | háztervezés | űrlap | Máltai Szeretetszolgálat | munkáltató | P&G | pályakezdő | Jelenlét Ház | Pampers
|
PARTNEREINK
|