|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Hirdető/márka | Csökkent a LEGO bevétele
HIRDETŐ/MÁRKA
![]()
LEGO: Csökkent a LEGO bevétele
2018-03-09 21:36 | WELL PR Agency
A LEGO Csoport nyilvánosságra hozta a 2017. évre vonatkozó pénzügyi eredményeit, amelyek a bevétel és az üzemi nyereség csökkenését jelzik.
Niels B. Christiansen, a LEGO Csoport vezérigazgatója elmondta: "2017. a kihívás éve volt számunkra. Bár összességében nem vagyunk elégedettek a pénzügyi eredményekkel, az év végét azonban jobb helyzetben zártuk. Decemberben a 12 legnagyobb piacunk közül hétben növekedett az értékesítés, és 2018-ba már egészséges készletszinttel léptünk. 2018-ban stabilizáljuk a céget és beruházunk a hosszútávon fenntartható növekedés érdekében. 2017. folyamán a bevételek az érett piacainkon csökkentek, ennek egyik fő oka a készletek csökkentése, ez befolyásolta a nyereségünket is. Egyszerűsítettük és csökkentettük a szervezetünket, hogy megfeleljen az aktuális üzleti elvárásainknak - ezeket a nehéz lépéseket már magunk mögött tudhatjuk. A mérlegünk, a cash flow-nk, valamint a nyereségességünk továbbra is stabil alapot jelent. 2018-at már kedvezőbb helyzetből indítottuk, és az elkövetkező évben stabilizáljuk a céget, továbbra is sokat fektetünk be a termékekbe, folytatjuk a hatékony globális marketinget és az optimalizált végrehajtási folyamatokat. Nincs gyors megoldás, időre van szükség a hosszú távú növekedés eléréséhez." Míg Észak-Amerikában és Európában a meglévő piacokon elért bevételek 2017-ben csökkentek, összességében a vásárlói értékesítés több piacon javult, különösen az év utolsó hónapjaiban. A LEGO Csoport további növekedési lehetőséget lát ezeken a területeken is, és szorosan együttműködik a kiskereskedelmi partnereivel, hogy a LEGO® játékélményt minél több gyermek megtapasztalhassa. A Csoport másik nagy potenciális piaca Kína, ahol 2017-ben a bevételek két számjegyű mértékben növekedtek. A cég nemrégiben aláírt egy partnerségi megállapodást az egyik legnagyobb internetes kereskedelmi céggel, a Tencent-tel, és tervezi, hogy tovább növeli jelenlétét ezen a stratégiai piacon. A vállalat 2018. végéig irodát nyit Dubaiban, hogy támogassa a közel-keleti és afrikai terjeszkedésre irányuló erőfeszítéseket. A LEGO portfóliójában a klasszikus LEGO készletek teljesítménye kielégítő volt, és a LEGO City, a LEGO DUPLO, a LEGO Creator és a LEGO Friends folyamatosan jól teljesítettek, jól mutatva a LEGO játékélmény időtlen vonzerejét. A LEGO Ninjago profitált a szeptemberben megjelent filmből is. A LEGO Star Wars termékek, amelyek 2017 második felében jelentek meg, az elvárásoknak megfelelően teljesítettek. "A Földnek tett ígéret": a gyermekek, a közösségek és a környezet iránti elkötelezettségünk 2017-ben a LEGO Csoport folytatta erőfeszítéseit annak érdekében, hogy minél több gyerekhez juttassa el a LEGO játékélményt világszerte, és teljesítse azt az ígéretét, hogy pozitív hatással lesz a bolygóra és a közösségekre, amelyeknek a vállalat is része. Christiansen elmondta: "Elkötelezettek vagyunk a küldetésünk iránt, hogy ösztönözzük és fejlesszük a holnap építőit. A törekvésünk, hogy több gyerekhez juttassuk el a LEGO élményeket, fontosabb, mint valaha. Céltudatosságunk világszerte fontos a gyerekeknek és szülőknek, valamint kollegáink számára. Mi továbbra is olyan tevékenységekbe fektetünk be, amelyek pozitívan befolyásolják a gyermekek életét, a helyi közösségeket, valamint a környezetet." A LEGO Csoport folytatta együttműködését az UNICEF-fel is. Novemberben támogatta az UNICEF Gyermekek Világnapjának kezdeményezését, amelyek célja, hogy a gyermekek világszerte hallathassák hangjukat. 2017. májusában a vállalat lett az első olyan játékgyártó, amely elérte, hogy energiafogyasztásának 100%-át megújuló energiaforrásokból fedezze, ráadásul mindezt három évvel a kitűzött cél előtt. 2018-ban a cég folytatja partnerkapcsolatát a WWF-fel, és ambiciózus célokat tűzött ki a széndioxid kibocsátás csökkentésére az egész ellátási láncban. A jövőre nézve célkitűzései között szerepel, hogy 2030-ig 100%-ban fenntartható anyagokat használjon. Márciusban a Csoport bejelentette, hogy megkezdte az első növényi alapanyagból készülő elemek gyártását. 2018 során megjelennek a készletekben a cukornádból készült műanyagból gyártott növény építőelemek, például levelek vagy fák. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
inkontinencia | telefontok | bónuszrendszer | Knorr-Bremse | lakásfelújítás | hajópadló | Iskolaszer | Liszt Ferenc Kamarazenekar | alumíniumkerítés | hőmérséklet | Vizelettartás | Centrál Színház | szivattyú | társ | retinol | tartálykutatás | menstruáció | bőrápolás | hegesztőpajzs | KunlunChem | kávékapszula | párásító | tudás | autódekoráció
![]() |
PARTNEREINK
|