|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Karrier | Digitális divízióval erősít a Próbakő
KARRIER
Probako Communications: Digitális divízióval erősít a Próbakő
2018-03-02 21:39 |
Az idén 15 éves Próbakő Kommunikáció digitális részleget hozott létre. A csapat élére Mucsi Márton digitális média szakértő, a Ludwig Múzeum korábbi közösségi média menedzsere került. A stratégiai lépéssel a nemzetközi Worldcom PR Group-hoz tartozó ügynökség célja ez eddigi digitális szolgáltatások erősítése, valamint új tevékenységek elindítása. A Próbakő Kommunikáció az elmúlt évek során folyamatosan szélesítette tevékenységi körét: a klasszikus PR-hez tartozó feladatok mellett évek óta nyújt többek közt social media, online content marketing és digitális hirdetéskezelési szolgáltatásokat ügyfelei részére. Az új divízióval ezen tevékenységi körök erősítése, valamint újak bevezetése a cél. A közeljövőben ugyanis a közösségi média kampányok mellett digitális tréningeket is tartanak majd, elsősorban hazai kis- és középvállalkozások számára. R. Nagy András, a Próbakő alapító-ügyvezetője elmondta: "A PR szakma folyamatos változáson megy keresztül, határvonalai egyre inkább elmosódnak. Elengedhetetlen lépést tartani ezzel a fejlődéssel, ezért is döntöttünk úgy, hogy digitális munkáink külön divíziót érdemelnek, és ezzel párhuzamosan kidolgoztuk a hazai vállalkozásoknak szóló tréningcsomagunkat is. Munkánk során számos olyan ügyféllel találkoztunk, akik ugyan felismerték a különböző digitális szolgáltatások fontosságát, mégsem volt lehetőségük ügynökségre bízni azok elvégzését. A tréningekkel nekik szeretnénk segítséget nyújtani." Az új részleg élére Mucsi Márton került, aki több mint 10 éves digitális kommunikációs tapasztalattal rendelkezik. A Ludwig múzeumban töltött hét év alatt a múzeum social media felületeinek folyamatos kezelése mellett dolgozott többek közt online kommunikációs stratégiák kidolgozásán, egyes kiállítások interaktívvá tételén, illetve kétszer is közreműködött a LUMU honlapjának és blogjának megújításán. Mucsi elmondta: "Fontosnak tartom, hogy a Ludwig Múzeumban töltött éveimnek köszönhetően az ügyféloldali szemlélet a sajátom, így nagyon könnyen tudok azonosulni a hozzánk tréningre érkezők problémáival és szükségleteivel."
mucsi marton_probako.jpg (1895.92 kB)
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
Pesterzsébet | Jelenlét Ház | pályakezdő | Gáz | elkóborolt kutyák | Légzésfigyelő pulzoximéter | Máltai Szeretetszolgálat | munkáltató | háztervezés | home office | DIGI | Mol | takarmány | P&G | állásinterjú | kerítés | hajgyógyászat | Rossmann | dekoráció | Pakisztán | Pampers | pedagógus | Csorvási Gazdák | űrlap
|
PARTNEREINK
|