SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Hirdető/márka | A Subway megtízszerezte forgalmát


Subway: A Subway megtízszerezte forgalmát
2018-02-23 09:08 | Presston



A SUBWAY Magyarország kiváló pénzügyi eredményekkel zárta a 2017-es évet, ami egyrészt köszönhető az élelmiszerárak átlagos 6%-os csökkenésének, másrészt az éttermek forgalmának 18%-os növekedésének.

A cég folyamatosan növeli bevételét, mely tendenciát 2018-ban is szeretne folytatni. A világ egyik legnagyobb, legalább 100 országban jelen levő, több mint 43.000 egységgel rendelkező gyorséttermi hálózatában a tavalyi évben Magyarország teljesített a legjobban. Országos szinten vendégeinek száma 9%-kal növekedett 2016-hoz képest.

Kiemelkedő eredmények és magas színvonal várja az új franchise partnereket

"A magyarországi Subway életében a tavalyi év pénzügyi szempontból nagyon sikeresen zárult. A kezdetleges apró nehézségek ellenére, immár zsinórban harmadszor fordult pozitív irányba az értékesítési mutató. A közelmúltban néhány franchise partnerünkkel, éttermeik nem megfelelő színvonalú működtetése miatt meg kellett szakítanunk az együttműködést. Ezek a változtatások azonban szükségszerűek voltak ahhoz, hogy a jelenlegi franchise partnereink színvonalas vásárlói élményt biztosíthassanak fogyasztóik számára. Ezzel egyidőben új francise partnereket keresünk, ami a magyar piac további fejlődését biztosítja." -mondta Martin Princ, a Subway kelet-közép-európai régió fejlődéséért felelős igazgatója.

Új éttermi dizájn 2018-ban

A Subway idén tervezi tervezi megnyitni első megújult külsejű, úgynevezett Fresh Forward Décor éttermeit a régióban. Az új dizájnt még 2017-ben vezették be, ami hatalmas előrelépést jelentett a brand vizuális megjelenésében. A vállalat egy innovatív, az eddigi ikonikus logótól merészen eltérő szimbólummal rukkolt elő, a Choice Mark-kal, amely a márka jellemzőinek megtartása mellett, friss és modern megjelenést kölcsönöz a Subway-nek.

"Az új éttermi dizájn gyökerestől változtatja meg a vásárlói élményt a rendelési szokásoktól kezdődően egészen az ételek elfogyasztásáig. Ennek eredményeképpen a cég fókuszpontja az ízletes ételek mellett az étkezési élményre is kiterjed." - emelte ki Martin Princ igazgató.





subway.jpg (8.56 kB)






TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!