|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Üzlet | 30 százalékkal nőtt a Szallas.hu
ÜZLET
![]()
szallas.hu: 30 százalékkal nőtt a Szallas.hu
Országos | 2018-02-22 11:00 | Sakkom Interaktív
30,9 százalékkal növelte árbevételét tavaly a Szallas.hu, a közvetített forgalom így elérte a 23,5 milliárd forintot. A cég 2017-ben 882 ezer vendégéjszakát adott el, külföldről származó árbevételét pedig közel 50 százalékkal növelte. A turisztikai piac bővüléséhez képest is nagyot lépett előre a Szallas.hu 2017-ben: 30,9 százalékkal 3,4 milliárdra növelte árbevételét 2016-hoz képest, a közvetített forgalom 23,5 milliárd forint volt. Az oldalon foglalható szálláshelyek száma elérte a 257 ezret, ami közel 20 százalékos bővülést jelent 2016-hoz viszonyítva. Összesen 882 ezer éjszakáról "gondoskodott online" a Szallas.hu, minden 4. internetező itt választja ki belföldi úti célját, és több mint 700 ezer vendégértékelés található már az oldalon. "A vendégek élnek a véleménynyilvánítás és az értékelés lehetőségével, amivel jelentősen hozzájárulnak a Szallas.hu iránti bizalom fenntartásához és erősítéséhez" - mondta Szigetvári József, a Szallas.hu ügyvezetője. A cég külföldön még dinamikusabban bővült, az országhatáron túlról származó árbevétele több mint 50 százalékkal gyarapodott. A növekedésben jelentős szerepet játszottak az akvizíciók is, így a spanie.pl, a nocleg.pl, a nemaradjel.hu, a sporoljvelem.hu és a csakegyutazas.hu felvásárlása is. "A forintosított eredmények mellett más fronton is nagyobbak lettünk: foglalkoztatottjaink számát közel 20 százalékkal növeltük" - mondta az ügyvezető. 2017 a modernizáló fejlesztésekről szólt A Szallas.hu sikeréhez a meglévő szolgáltatások fejlesztése és új lehetőségek elindítása is hozzájárult. "Ma már közel 10 000 magyarországi szálláshely foglalható azonnali visszaigazolással - mondta Mészáros Judit, a Szallas.hu marketing menedzsere. - Mindeközben az oldal betöltési sebességét a duplájára gyorsítottuk, és egy lépésre egyszerűsítettük a foglalás menetét." A honlapon már a szállások mellett a térség programkínálatából is kedvezményesen választhatnak az érdeklődők. "Az élményturizmus felé való nyitást sikeresnek értékeljük, a lehetőséggel már közel 500 helyi partner élt, így átlagosan egy-egy úti cél mellé 25 diszkont áras programajánlatot is kapnak a vendégek, melyek a választott szálláshely 30 kilométeres körzetében találhatók" - árulta el a részleteket a marketing szakember. A Z-generáció turisztikai elvárásai A Szallas.hu az elmúlt 5 év alapján 2018-ra átlagosan 7-10 százalékos bruttó árbevétel-növekedést prognosztizál a magyar szálláspiacra. A legnagyobb bővülést a kisebb szobaszámú szálláshelyeknek jósolják, míg a szállodák piacán átlag alatti növekedést feltételeznek. Azok a szálláshelyek lesznek keresettek a Z-generáció körében, amelyek aktív kikapcsolódást és gasztronómiai élményt kínálnak. Számukra fontos az ökotudatosság, a dizájn, az autentikus desztinációkat keresik, ahol azonosulhatnak a helyi kultúrával és életérzéssel. "Az élménykeresés viszont nemcsak a fiatalokra igaz: az 1964 előtt születettek magasabb jövedelemmel és több szabadidővel rendelkeznek, utazásaik során bakancslista típusú élményeket keresnek" - mondta Mészáros Judit. Díjak és elismerések Szigetvári József ügyvezetőt 2017-ben a Top 50 turizmus legbefolyásosabb embere közé választották, és az Informatikai, Távközlési és Elektronikai Vállalkozások Szövetsége által a hazai infokommunikációs szektor kiválóságait és reménységeit díjazó megmérettetésen az Év informatikai menedzsere címet is kiérdemelte. A Szallas.hu nagy nyári kampánya, mely a beteljesített ígéretek motívumára épült, ezüst díjat ért az Effie-n, ahol a leghatékonyabb marketingkommunikációs kampányokat jutalmazták. "Román blogunkra is felfigyeltek, a legjobb lett vállalati kategóriában, Best Corporate Travel Blog címet kapott" - mondta Mészáros Judit. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
társ | párásító | lakásfelújítás | bőrápolás | KunlunChem | bónuszrendszer | hőmérséklet | Iskolaszer | autódekoráció | inkontinencia | szivattyú | Knorr-Bremse | retinol | Játék | Centrál Színház | tudás | menstruáció | alumíniumkerítés | tartálykutatás | kávékapszula | hajópadló | Vizelettartás | Liszt Ferenc Kamarazenekar | hegesztőpajzs
![]() |
PARTNEREINK
|