|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kutatás | A fogyasztók tudják, mit akarnak a digitális térben is
KUTATÁS
DIMSZ: A fogyasztók tudják, mit akarnak a digitális térben is
2018-02-12 13:49 |
A fogyasztók döntő többsége nyitott a testreszabott megkeresésekre, és vásárlásaikkor figyelembe veszik az ilyen módon kapott információt. Mindezt úgy, hogy tájékozottnak tartják maguk adat- és fogyasztóvédelemmel kapcsolatban - derül ki a DIMSZ friss kutatásaiból, melyet az Európa Tanács Adatvédelmi Napja alkalmából kommunikálnak. A DIMSZ megbízásából a Magyar Posta támogatásával a KutatóCentrum által készített E-commerce fogyasztói attitűd kutatásból kiderül, hogy a fogyasztók adatmegadási hajlandóságát 74%-ban annak célja és a kért adat típusa határozza meg. 57%-uk fontos szempontnak tartja, hogy adatainak megadása milyen előnyökkel jár, és 39%-uk tisztában van azzal, hogy az adatmegosztás a modern gazdaság része. Az adatvezérelt marketing eszközökre fókuszáló DM Szenzor fogyasztói kutatás megmutatja, hogy válaszadók 87%-a nyitott az emailes megkeresésekre és több, mint a felük (54%) vásárolt egy éven belül ilyen megkeresés hatására. Szintén a fogyasztói tudatosságot igazolja, hogy a válaszadók 60%-a járatosnak tartja magát adat- és fogyasztóvédelmi kérdésekben is. "A kutatásaink is megmutatják, hogy a vásárlók oldaláról nyitottság, fogadókészség van, főleg akkor, ha transzparens módon, számukra kontrollt biztosítva és testreszabottan kommunikálunk. Ha látják milyen előnnyel jár ez számukra, megadják a testreszabáshoz szükséges adatokat, értékelik és vásárlásaiknál felhasználják az ezen adatok alapján kapott információt. Az adatvezérelt kommunikációs szakma felelőssége, hogy ezeket az eszközöket megfelelően/fenntarthatóan a közönség számára értéket teremtően használjuk" - mondta el Huszics György a DIMSZ elnöke.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
édességek | Kifli.hu | Auchan | adomány | műfü | K&H | Bad Kleinkirchheim | magyarok | utazás | Magyar Vöröskereszt | virsli | Adni Öröm! karácsonyi adománygyűjtő akció | karácsony | fenntartható önkormányzat | pezsgő | Rhoda Scott | kert | Budapest Airport | Varnus Xaver | Palladio Orchestra | cafeteria | szilveszter | LIDL | karácsonyi különlegességek
|
PARTNEREINK
|