|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Digitalizáció | Jövőre már akár egy szelfivel is fizethetünk
DIGITALIZÁCIÓ
MasterCard: Jövőre már akár egy szelfivel is fizethetünk
2018-01-30 15:14 | LocalTime Budapest PR&Consultancy
A Mastercard bejelentette, hogy 2019 áprilisától Magyarországon is elérhetővé teszi a vásárlók számára a biometrikus, így többek között az arcfelismeréssel vagy ujjlenyomattal történő hitelesítést. Okoseszközeinken a hagyományos funkciókon kívül egyre gyakrabban használjuk a biometrikus megoldásokat is. Az Európai Unió PSD2 irányelve és az úgynevezett erős ügyfél-hitelesítés pedig lehetővé teszi, hogy Mastercardos vásárlásainkat is biometrikus úton hitelesítsük. Az Oxfordi Egyetem és a Mastercard közös kutatása rámutatott, hogy a vásárlók túlnyomó többsége (93 százaléka) részesíti előnyben a biometrikus fizetést a hagyományos, PIN-kódos megoldással szemben. E mellett a banki szakemberek is szívesen fogadnák el ezeket a megoldásokat, a megkérdezettek 92 százaléka volt nyitott az ilyen jellegű szolgáltatásra. Ráadásul a bankok szerint sokkal valószínűbb, hogy egy vásárló befejezi a vásárlást, amikor biometrikus hitelesítést használ. A hagyományos megoldásokkal szemben (SMS-ben küldött egyszeri jelszó) a biometrikus hitelesítés 70 százalékkal csökkenti annak valószínűségét, hogy a vásárló megszakítja a fizetési folyamatot. "A biometrikus technológia tökéletesen alkalmazkodik a fogyasztók elvárásaihoz, akik az egyre inkább digitálissá váló életformájukhoz a jövő fizetési megoldásait keresik. Ez a kereskedők és a bankok javát is szolgálja, hiszen így egyre jobb és biztonságosabb vásárlási élményt tudnak nyújtani. Piacvezető szerepünk is jól bizonyítja, hogy képesek vagyunk folyamatosan megfelelni a fogyasztók változó elvárásainak" - mondta Javier Perez, a Mastercard Europe elnöke. A már meglévő online hitelesítési megoldások könnyen elriaszthatják a vásárlót, ha túl sok időt vesznek igénybe vagy túl bonyolultak. Az egyik megoldás erre a problémára, ha a fogyasztónak nem arra kell támaszkodnia, amit tud (jelszavakra, kódokra), hanem ami már eleve csak rá jellemző (biometrikus adatok, mint például az ujjlenyomat). A Mastercard évek óta vezető szerepet tölt be a biometrikus fizetési technológia fejlesztésében, miközben szem előtt tartja a vásárlói élmény mellett az online és offline fizetések biztonságát is. A Mastercard Identity Check a világ 37 országában elérhető hitelesítési megoldás, amely lehetővé teszi, hogy a felhasználók biometrikus adataikat, például az ujjlenyomatukat, íriszüket, vagy arcukat használják az online vásárlás vagy banki ügyintézés hitelesítése során. Ez a megoldás hihetetlenül felgyorsítja a digitális fizetési folyamatokat, javítja a biztonságot, zökkenőmentes fizetést tesz lehetővé, ezzel pedig lecsökkenti a vásárlások megszakításának arányát.
biometric infographic-02.jpg (1718.66 kB)
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
coaching | terasz | gyerekszoba | informatikai eszközök | textíliák | méz | sport | építőipar | lámpa | játékpiac | E.ON | Fóliázás | Bridgestone Tatabánya | Olaszország | lakáskiadás | olasz divat | Airbnb | család | grill | jégkorong | dekoráció | motor | elektromos kerékpár | emeletes ágy
|
PARTNEREINK
|