|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kutatás | Így használják az internetet a nagyvállalatok
KUTATÁS
K&H: Így használják az internetet a nagyvállalatok
2018-01-08 13:19 | WELL PR Agency
A vállalatok jelentős része jelen van már a közösségi oldalakon is, hiszen több mint felük rendelkezik Facebook oldallal, és minden ötödik a LinkedInen ápolja kapcsolatait. Az okostelefonok térhódításával egyre több időt töltünk online - a felmérések szerint naponta átlagosan több mint 5 órát. Eközben a kiskereskedelem tavalyi 4,6%-os bővülésével szemben az online piac ötödével tudta növelni bevételeit, amire a hazai cégvilágnak is reagálnia kell, és még inkább kihasználni azt a növekedésre. "Az online jelenlét nagy lehetőségeket rejt a cégeknek, ezért tartottuk fontosnak megvizsgálni, hogy a hazai nagyvállalatok milyen arányban és hogyan képviseltetik magukat a világhálón. A felmérésünk eredménye szerint digitálisan van még hova fejlődniük, hiszen tízből hét vállalatnak van csak saját honlapja" - mondta el Patrick Van Overloop, a K&H Üzleti ügyfelek divízió vezetője. A kutatás szerint a vállalatok szinte kivétel nélkül arra használják honlapjukat, hogy bemutassák termékeiket, szolgáltatásaikat, de minden nyolcadik céges honlapon már elérhető a webshop funkció is, további 8%-uknál pedig a rendelés is nyomon követhető. "A vásárlók online kiszolgálása terén mindenképpen célszerű a vállalatoknak tovább fejlődni, mivel egyértelműen nagy versenyelőnyt jelent az online rendelés lehetősége. Egy nemrég ismertetett kutatás szerint idén év végére az online vásárlók száma elérheti a 3 millió főt. Érdemes tehát nyitni az új értékesítési csatornák, a digitalizáció felé, hiszen elősegíthetik a könnyebb és gördülékenyebb üzletmenetet" - tanácsolja a szakember. A nagyvállalatok is ott vannak a közösségi oldalakon Manapság a közösségi oldalakon való jelenlét is egyre inkább elvárás. "A cégek többsége már felismerte a közösségi média erejét, hiszen több mint felüknek van Facebook oldala, és minden ötödik vállalatot megtalálunk a LinkedIn-en. A céges videós tartalmak előállítására azonban egyelőre még nem csaptak le a cégek itthon, csupán minden tizedik vállalatnak van Youtube csatornája, blogot pedig mindössze a cégek 4%-a ír" - mondta el az eredmények alapján Patrick Van Overloop.
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
|
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!
karácsony | utazás | fenntartható önkormányzat | Magyar Vöröskereszt | cafeteria | Bad Kleinkirchheim | műfü | kert | édességek | karácsonyi különlegességek | Palladio Orchestra | virsli | szilveszter | pezsgő | K&H | Budapest Airport | Varnus Xaver | Rhoda Scott | Adni Öröm! karácsonyi adománygyűjtő akció | szörp | Auchan | SAP | magyarok | Kifli.hu
|
PARTNEREINK
|